Google predstavio platformu Travel Insights with Google posvećen Hrvatskoj

Google je u sklopu ovogodišnjeg trećeg događanja UNWTO & Google Acceleration Programme, koji je uz Hrvatsku posvećen Grčkoj, Portugalu i Italiji, predstavio platformu Travel Insights with Google. Radi se...

Google je u sklopu ovogodišnjeg trećeg događanja UNWTO & Google Acceleration Programme, koji je uz Hrvatsku posvećen Grčkoj, Portugalu i Italiji, predstavio platformu Travel Insights with Google. Radi se o odličnoj platformi koja donosi ključne informacije potražnje prema Hrvatskoj.

Platforma je osmišljena kako bi pomogla dionicima iz turističkog sektora u Hrvatskoj razumjeti trenutne trendove temeljene na pretraživanjima vezanim uz putovanje i pomoći u ekonomskom oporavku.

Tehnologija će biti ključna za oporavak i rast sektora turizma. Kao što je pokazalo nedavno izvješće Connected Commerce Council, digitalni alati stvorili su „sigurnosnu mrežu” za male i srednje tvrtke iz turističkog sektora u Europi, omogućujući im preusmjeravanje resursa, mijenjanje poslovnih planova i kontinuirani razvoj tijekom trajanja pandemije. Već je 86% tvrtki iz turističkog sektora u Europi povećalo upotrebu digitalnih alata jer su shvatili da trebaju nove načine za pronalaženje kupaca i pripremu za nove turističke interese.

Pandemija je imala negativan utjecaj na turistički sektor bez presedana. Međutim, nazire se svjetlo na kraju tunela. Tehnologija je ključ oporavka turističkog sektora, omogućujući prilagodbu novom putničkom okruženju. Google je predstavljanjem platforme Travel Insights with Google i lokaliziranih alata Destination Insights i Hotel Insights još jednom dokazao predanost oporavku turističkog sektora u Hrvatskoj. Omogućujemo uvide i dostupnost alata vezanih uz putovanja kako bi pružili podršku oporavku dok zemlja ubrzava proces digitalizacije, što će rezultirati boljom pripremom, inovacijama i prilagodbom novom putničkom okruženju”, izjavio je Joško Mrndže, direktor Google za regiju Adriatics.

Platforma Travel Insights with Google osmišljena je kako bi pomogla turističkom sektoru u donošenju odluka koje se temelje na razumijevanju podataka o potražnji za putovanjima, a sastoji se od dva alata: Destination Insights i Hotel Insights.

Jedna od ključnih stvari koju tvrtke iz turističkog sektora, vlade i turističke zajednice traže upravo su informacije o destinacijama koje putnici pretražuju na različitim mjestima diljem svijeta – i u zemlji. Alat Destination Insights pruža jasnu sliku o glavnim izvorima potražnje za međunarodnim i tuzemnim odredištima koja su putnici najviše zainteresirani posjetiti, pomažući im u osmišljavanju mogućeg nastavka putovanja na određenim rutama i donošenju odluke o tome u kojem se trenutku obratiti potencijalnim budućim putnicima.

Svakodnevno milijuni pretraživanja hotela na Google tražilici omogućuju stjecanje opsežnih uvida o potražnji za hotelskim rezervacijama. Hotel Insights je alat koji pruža podršku malim i srednjim hotelijerima omogućujući im da se natječu i rastu dijeleći vrijedne uvide o pretraživanjima i potražnji za njihovim odredištima te im pruža djelotvorne načine za korištenje tih podataka u procesu oporavka, povećanje broja hotelskih rezervacija i razvijanje online poslovanja. 

Google Search Trends: Najbrži oporavak potražnje vidljiv je na tradicionalno najjačim tržištima: Njemačkoj, Austriji i Poljskoj

Na temelju Google Search Trends vidi se kako nakon značajnog pada potražnje u četvrtom kvartalu 2020. (na razine od gotovo -70% u usporedbi s 2019.), prvi kvartal 2021. je započeo stabilnim oporavkom. Međutim, i dalje puno slabije od tradicionalnog early booking perioda. 

Nakon travnja 2021., procjepljivanje europskog stanovništva, popuštanje mjera i opći optimizam potpomogli su ubrzanje oporavka. Zbog toga se porast ukupne potražnje za Hrvatskom iz travnja u svibanj podigao za 40% MoM (iz mjeseca u mjesec). 

Najbrži oporavak potražnje vidljiv je na tradicionalno najjačim tržištima: Njemačkoj, Austriji i Poljskoj. Zajedno s Velikom Britanijom, ova tri tržišta čine 78% ukupne potražnje za Hrvatskom od početka godine. 

Iako smo u prvom kvartalu bili najjači po oporavku, nakon travnja većina konkurentskih zemalja nas je prestigla. Najsnažniji konkurenti su nam Španjolska i Italija koje su prvi izbor za većinu naših emitivnih tržišta (Španjolska za Njemačku, Italija za Veliku Britaniju, Italija za Austriju, Švicarsku i Sloveniju), dok su Grčka i Turska trenutno manje popularne

Hrvatska turistička zajednica i Google dugogodišnji su partneri na različitim projektima, a suradnju ostvarujemo i prilikom korištenja Google alata u promociji naše zemlje kao turističke destinacije. Google Travel Insights alat, koji će od sada biti dostupan i na hrvatskom jeziku, vidimo kao dodatan izvor relevantnih informacija koje svim turističkim dionicima uvelike mogu pomoći u postizanju zacrtanih strateških ciljeva. Vjerujem kako će dostupnost ovog alata na hrvatskom jeziku dodatno motivirati sve dionike da ga koriste u svojim aktivnostima“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Profili emitivnih tržišta – NjemačkeAustrije, Slovenije, Poljske i Mađarske

U epizodi od pet podcasta, saznajte ključne informcije s tržišta NjemačkeAustrije, Slovenije, Poljske i Mađarske, naših glavnih emitivnih tržišta od kojih puno očekujemo ove turističke godine ukoliko epidemiološka situacija u RH i u tim zemljama bude povoljna.

/ / / Profili emitivnih tržišta: Ključne informacije s tržišta Njemačke, Austrije, Slovenije, Poljske i Mađarske

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN