Google sve više i više uzima dio kolača od turističkog sektora. Očekivano. Tako su prije par dana objavili novosti vezano uz Google Ads mogućnosti tj. predstavili su tri nova načina da pomognu turističkim atrakcijama i turoperatorima kako bi dosegnuli više putnika putem njihove platforme.
Kako navode u Google-u, u prošloj godini vidjeli su da su pretraživanja za "zabavne aktivnosti" dosegla najviš...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium