Gotovo dvije trećine Hrvata ljetuje na Jadranu, a troškovi su glavni faktor pri izboru destinacije

Mastercard je u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta proveo online istraživanje na uzorku od 1.027 korisnika, a među korisnicima kartica u...

Autor:  Goran Rihelj

19. srpnja 2018.
Mastercard je u suradnji s GfK – Centrom za istraživanje tržišta proveo online istraživanje na uzorku od 1.027 korisnika, a među korisnicima kartica u dobi 18-55 godina u Hrvatskoj, te prema kojem gotovo dvije trećine ( 62% ) Hrvata ljetuje na Jadranu.  Tijekom boravka na domaćoj obali, 46% ispitanika boravit će u privatnom smještaju, a 41% u svojoj ili obiteljskoj nekretnini. Hotelski smještaj od...
Već imate korisnički račun? Prijavi se
Premium

Autor:  Goran Rihelj

19. srpnja 2018.