Gruber Reisen istraživanje: Hrvatska najtraženija destinacija na austrijskom tržištu

Poznati austrijski organizator putovanja Gruber Reisen proveo je tržišno istraživanje „Barometar putovanja u 2021. godini“, a rezultati istraživanja govore kako je Hrvatska najtraženija destinacija na austrijskom tržištu. Prema rezultatima istraživanja, nakon vodeće...

Poznati austrijski organizator putovanja Gruber Reisen proveo je tržišno istraživanje „Barometar putovanja u 2021. godini“, a rezultati istraživanja govore kako je Hrvatska najtraženija destinacija na austrijskom tržištu.

Prema rezultatima istraživanja, nakon vodeće Hrvatske koja je ostvarila udio od 36 posto, po potražnji slijede Austrija s 33 posto, Grčka s 30 posto, Italija s 28 posto te Španjolska s 15 posto udjela.

„Prilikom bukiranja putovanja potrošači posebnu pozornost pridaju sigurnosti u odredišnoj destinaciji, a vrlo im je važna i mogućnost besplatne promjene bukinga ili drugih mogućnosti storniranja uz minimalne troškove“, komentirao je Branimir Tončinić, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Austriji.   

Rezultati također pokazuju kako je potražnja za putovanjima na ovom tržištu vrlo izražena jer je 23 posto ispitanika već bukiralo putovanje u 2021. godini, dok će 73 posto ispitanika svoja putovanja bukirati kada se stvore uvjeti za putovanja. Svega 2 posto ispitanika navelo je da će uslijed korona virusa i vlastitog osjećaja nesigurnosti ove godine ostati kod kuće.

Gruber Reisen / Traveller online

Od aktivnosti tijekom putovanja najviše se preferira kupališni odmor kojeg je navelo 58 posto ispitanika, a sve više raste i udio posjeta gradovima, kružnih putovanja i wellnessa, koji postaju sve interesantniji. Kada je riječ o broju putovanja tijekom godine, 39 posto ispitanika želi dva puta godišnje otputovati na odmor, a kada je riječ o prosječnom trajanju odmorišnog putovanja 47 posto ispitanika je odabralo putovanja u trajanju do tjedan dana, dok je njih čak 45 posto izrazilo interes i za putovanjima u trajanju od dva tjedna. 

Pola potrošača ili 54% ispitanika traži stručni savjet turističke agencije, pri čemu 50% njih još uvijek lista kataloge putovanja, a trećina pridaje veliku važnost savjetima prijatelja i poznanika. Uz brošure o putovanjima, društvene mreža su također popularne kao izvor inspiracije. Ukupno 53% sudionika ankete pridaju veliku važnost mogućnosti korištenja ponovnog rezerviranja tj. otkazivanja kroz flekibilne uvjete rezervacija s malo ili nimalo troškova.

„Ovo su odlični pokazatelji na nama vrlo važnom austrijskom tržištu. Posljedica je to, između ostalog, i kontinuiranih promotivnih aktivnosti koje provodimo na najvažnijim emitivnim tržištima, a koje za cilj imaju pozicioniranje naše zemlje kao sigurne, raznolike, kvalitetne, dobro pripremljene i najbliže turističke destinacije“, dodao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. 

Istraživanje je objavio popularni online stručni magazin Traveller Online, a dostupno je OVDJE

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN