Foto: hrturizam
Ako postoji rečenica koju hrvatski turizam voli ponavljati gotovo jednako često kao “rekordna sezona”, onda je to “manje je više”. Samo što smo tu filozofiju negdje putem krivo preveli. Netko je očito mislio da “manje je više” znači “ista ili još gore - manja kvaliteta usluge, uz više dizanja cijena”.
A to nije filozofija, poslovni proces, niti strategija, nego obećanje vrijednosti za novac bez po...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium