Hotel Dalmacija u Makarskoj postaje drugi hotel pod Valamar [PLACES] brendom

Nadzorni odbor Imperial Riviere d.d. odobrio je 67 milijuna kuna ulaganja u repozicioniranje hotela Dalmacija u Makarskoj u by Valamar. Investicija predstavlja nastavak najavljenog petogodišnjeg ciklusa ulaganja u...

Nadzorni odbor Imperial Riviere d.d. odobrio je 67 milijuna kuna ulaganja u repozicioniranje hotela Dalmacija u Makarskoj u [PLACESHOTEL] by Valamar.

Investicija predstavlja nastavak najavljenog petogodišnjeg ciklusa ulaganja u hrvatski turizam u vrijednosti od 1,5 milijardi kuna koji su zajednički pokrenuli AZ mirovinski fondovi i Valamar Riviera.

Covid kriza privremeno je zaustavila i usporila plan ulaganja zbog čega su investicije započete 2019. godine finalizirane tek u 2021. godini, no odobrenje ulaganja u hotel Dalmacija predstavlja djelomičan restart investicijskog ciklusa. Naime, turistička sezona pokazala je potencijal brzog pokretanja hrvatskog turizma te priliku za daljnji rast i razvoj turizma visoke dodane vrijednosti, pa su tako iz Imperial Riviere odlučili ubrzati investicijski ciklus.

Nakon uspješne privatizacije poduzeća Imperial i Hoteli Makarska, te kasnijeg pripajanja i povećanja kapitala u Imperial Rivieri, u proteklom periodu izvršene su investicije u ukupnom iznosu od 580 milijuna kuna te su repozicionirani: hoteli Parentino, Meteor, Padova, Imperial i kamp Padova.

Ulaganjem od 67 milijuna kuna, hotel Dalmacija doživjet će kompletnu rekonstrukciju i preuređenje u skladu sa standardima Valamar [PLACES] brenda.

Hotel Dalmacija u Makarskoj će od iduće sezone postati drugi hotel koji posluje pod Valamar [PLACES] brendom. Novi koncept dizajniran je za moderne putnike koji traže slobodu izbora, moderni dizajn i autentično iskustvo destinacije uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju.

Imperial Riviera u svom portfelju ima sedam hotela, tri turistička naselja i dva kampa u vodećim hrvatskim destinacijama otok Rab, Poreč i Makarska, što ukupno čini 3.498 smještajnih jedinica i kapacitet za prihvat gotovo 10.000 gostiju. Valamar Riviera d.d. je od 2016. godine zadužen za upravljanje turističkim poslovanjem cjelokupnog portfelja.

Novi hotelski koncept baziran je na upoznavanje istinskog lokalnog mediteranskog lifestylea destinacije ili fokus na autentičnost, a brend je namijenjen gostima koji traže slobodu izbora, moderni dizajn i autentično iskustvo destinacije uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju. Više o Valamar [PLACES] brendu sznajte u prilogu.

/ / / VALAMAR PREDSTAVIO NOVI LIFESTYLE BREND – [PLACES] BY VALAMAR

Foto: Valamar


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN