Vodeći stručnjaci iz hotelske i tech industrije su na konferenciji Rentlio Rediscover istaknuli kako su direktne rezervacije najprofitabilnija i najjeftinija prodajna opcija za hotele, a ključan faktor za njihovo povećanje jest personalizacija sadržaja i ponuda.
Treće izdanje jedinog hotel-tech networking eventa u Hrvatskoj održano je u četvrtak u Fortis Clubu, u sklopu Falkensteiner Punta Skala resorta u Petrčanima, a konferenciju je ove godine posjetilo više od 330 regionalnih hotelijera, tehnoloških partnera i lidera iz svijeta hospitality industrije.
Događaj je otvorio Marko Mišulić, CEO Rentlija, vodeće regionalne hospitality-tech kompanije iz Zadra koja ove godine obilježava desetu godišnjicu od osnutka. Rentlio je vodeća regionalna hospitality-tech kompanija iz Zadra koja broji 40 zaposlenika i već 10 godina razvija tehnološka rješenja za efikasno upravljanje smještajnim jedinicama. Rentlijev Property management sustav, Channel Manager i Booking Engine koriste korisnici iz preko 40 zemalja svijeta.
Mišulić se u svom izlaganju osvrnuo na sporu reakciju hrvatskih hotelijera kod implementacije novih tehnologija, istaknuvši kako rekordan broj turista neće zauvijek puniti smještajne kapacitete.
„Rekordna posjećenost Hrvatske će u jednom trenutku stati i onda će hoteli ostati s velikim problemima kao što su zastarjela tehnologija i manjak radne snage. U ovom trenutku veliki broj hotelijera gleda na ulaganje u tehnologiju kao na trošak, dok im je kupovina novog namještaja investicija. Moramo shvatiti da je turizam i tehnološki biznis, zbog čega OTA platforme kao što su Booking.com i Expedia izdvajaju 15 do 20 posto budžeta na tehnologiju. S druge strane, hotelijeri ulažu svega ispod 3 posto prihoda u digitalizaciju“, kazao je Mišulić.
Konkretne savjete o unaprjeđenju direktne prodaje uz pomoć umjetne inteligencije i personalizacije sadržaja, ponudila je Elena Klouda, Market Director za mediteranska tržišta iz The Hotels Networka, kompanije koja surađuje s više od 20.000 hotela diljem svijeta.
Kako je navela, podaci pokazuju da 98 posto posjetitelja web stranice hotela odlazi bez rezervacije jer nisu pronašli adekvatan sadržaj za sebe.