U eri kada globalne OTA platforme uzimaju sve veći dio hotelskog tržišta, šireći svoj utjecaj i kroz društvene mreže te suradnje s influencerim i diktiraju uvjete igre, domaća tehnološka scena pokazuje da i regionalna rješenja mogu biti konkurentna i inovativna.
Novo partnerstvo između OTA Synca i InSky Solutionsa nije samo tehnička integracija, nego strateški odgovor na izazove koje hotelska industrija danas živi: pritisak na marže, borba za direktne rezervacije i potreba za dubljim odnosom s gostima.
OTA Sync, regionalni lider u all-in-one softverskim rješenjima za pojednostavljenje hotelskog poslovanja udružuje snage s hrvatskom tvrtkom InSky Solutions, specijalistom za marketing i programe lojalnosti gostiju.
Kako navode iz obje kompanije, OTA Sync dovodi goste direktno do vas, a InSky omogućuje da ih upoznate i osigurate njihov povratak.
Integracija OTA Sync-a i InSky Solutions platforme nije samo tehničko povezivanje, već novi način upravljanja kompletnim putovanjem gosta, naglasio je Đorđe Jevtić, CEO tvrtke OTA Sync i dodao:
„Hotelijerstvo danas prolazi kroz najbrže promjene do sada, očekivanja gostiju oblikuju se iz dana u dan, a tehnologija nam pruža alate da na to odgovorimo. Kroz OTA Sync hotelijeri već imaju centralizirano rješenje za rezervacije, cijene, dostupnost, izvještavanje i direktnu online prodaju, a mobilna aplikacija i booking engine dodatno olakšavaju svakodnevni rad i povećavaju direktne prihode. S druge strane, umjetna inteligencija rapidno se razvija i zauzima sve važnije mjesto u hotelskoj industriji i njenom razvoju. Naša korisnička podrška dostupna je 24/7 i podržana AI chatbotom koji agentima pomaže da odgovore brzo i precizno, što znači da naši klijenti uvijek imaju sigurnost i brzu reakciju."
Jevtič ističe i kako InSky Solutions koristi umjetnu inteligenciju da prepozna što svaki gost voli, kada i zašto se vraća, pretvarajući jednokratne posjetitelje u lojalne klijente.
"Upravo tu vidim najveću snagu ove integracije: OTA Sync dovodi gosta, a InSky Solutions ga pretvara u stalnog. AI danas mijenja način na koji radimo u hotelijerstvu: od personalizirane komunikacije, do predviđanja potreba gosta i automatizacije zadataka“, istaknuo je Jevtić i zaključio kako će u narednim godinama upravo kombinacija ljudskog iskustva i pametne tehnologije biti ključ za hotele koji žele rasti i ostati relevantni.