HrTurizam.hr od sada izlazi i na novinskom papiru: Pokrenute prve turističke poslovne novine

Iz online svijeta u print - raritet na medijskoj sceni.

Autor:  HrTurizam.hr

13. prosinca 2024.

Nakon devet godina HrTurizam.hr krenuo je s print izdanjem pokrenuvši prve poslovne turističke novine u Hrvatskoj - HrTurizam novine. 

HrTurizam.hr novine, kao i portal, namijenjene su poslovnom hrvatskom turističkom sektoru odnosno svima koji se direktno ili indirektno bave turizmom. Novine će pokrivati segment hotelijerstva; hotelske operacije, digitalizaciju i nove tehnologije, kao i segment destinacija kroz održivi te strateški razvoj destinacija.

Na pitanje kako je nastala ideja o pokretanju print izdanja tj. novina o turizmu nakon uspješnog portala, glavni urednik i vlasnik portala Goran Rihelj ističe kako se inače ide iz printa u online izdanje, a ne obrnuto, te kako je ovaj iskorak još jedno poštovanje prema hrvatskom turističkom sektoru jer Hrvatska kao globalno prepoznata destinacija, uz nišni portal zaslužuje imati i poslovne turističke novine. 

Iz online svijeta u print - raritet na medijskoj sceni

“Ideja o tiskanom izdanju hrturizam novina nije nova. Bila je u dugoročnom planu od samog pokretanja portala hrturizam, prije devet godina, a prve hrturizam novine su trebale izaći 2020. godine u sklopu naše prve konferencije DayOne. Nažalost, kako je došla pandemija morali smo otkazati konferenciju, pa tako i projekt hrturizam novina. Sada smo odlučili kako je pravo vrijeme za drugi pokušaj pokretanja hrturizam novina jer smatram kako print kao i fizičke knjige imaju neprocjenjivu vrijednost te igraju važnu ulogu u razvoju društva. 

New project 5

Danas je devet godina razmaka od prve ideje do njene realizacije. To su čari poduzetništva - nikad ravna crta, nego krivulja puna izazova, uspona i padova. Važno je znati cilj i uporno gurati prema njemu, unatoč svim preprekama. Konzistencija i upornost su ključ uspjeha“, ističe Rihelj.

Tema prvog izdanja je: Zašto nema više hotelskih investicija u Hrvatskoj?, dok će tema za 2. izdanje biti održivi turizam i prekomjerni turizam. Također, u svakom broju bit će i globalni turistički stručnjaci, kako bi u domaći turizam uključili i globalni narativ oko razvoja turizma.

“Cilj novina je kroz kvalitetni sadržaj pružiti šire informacije o svim trnedovima u turizmu. Od stručnih analiza i kolumnista, do intervjua i tematskih članaka iz domene hotelijerstva i destinacija. U prvom broju imamo ekskluzivnu analizu španjolske tvrtke Mabrian o hotelskoj investicijskoj klimi u Hrvatskoj, intervju s Kristianom Šustarom CEO Jadran hotela Rijeka kao i intervju s najpoznatijim turističkim futurologom Ian Yomanom te mnoge druge zanimljive priloge iz svijeta turizma”.

Novine izlaze četiri puta godišnje (ožujak, lipanj, rujan, prosinac), a prvi broj hrturizam novina je otiskan u srijedu (11.prosinca) dok je  danas krenula distribucija 3.000 hrturizam novina po cijeloj Hrvatskoj. 

Što se tiče poslovnog modela, Rihelj ističe kako su cijeli poslovni model postavili malo drugačije nego što je to praksa te kako će hrturizam novine biti na stolu svakog ozbiljnog direktora hotela, turističke agencije, marine, turističke zajednice i ostalih dionika koji donose ključne odluke u turizmu.

766a0060

766a0069 2

 

“Cijela produkcija i distribucija je na naš trošak, novine su besplatne, ali nisu u “prodaji” nego radimo direktnu distribuciju ciljano prema pretplatnicima portala HrTurizam i ključnim dionicima turističkog sektora. Prve poslovne turističke novine u Hrvatskoj nakon tiska su danas putem HR pošte krenule na direktnu distribuciju na preko 3.000 adresa diljem Hrvatske. I to s “pečatom” kako su s ponosom i puno truda novine napravljene u Vinkovcima i našoj Slavoniji”, rekao je Rihelj i zaključio kako s ponosom gleda na razvoj platforme HrTurizam, koja je započela prvo iz potrebe za glasnim razmišljanjem i razgovorom o ključnim temama našeg turizma, potom je nastao blog, iz kojeg se kasnije razvio portal, a sada je hrturizam dobio i svoje tiskano izdanje.

Svi pretplatnici portala hrturizam dobivaju novine besplatno kao dodanu vrijednost, dok direktna distribucija novina ide prema hotelima, kampovima, marinama, putničkim agencijama, sustavu turističkih zajednica, Županijama i odjelima za turizam, glavnim gradovima, turističkim konzultantima, hrvatskim Nacionalnom parkovima i Parkovima prirode, turističkim fakultetima i srednjim školama... ili prema svim ključnim dionicima turističkog sektora. 

Autor:  HrTurizam.hr

13. prosinca 2024.