Hrvatska uvrštena među pet najpopularnijih svjetskih destinacija za 2020. godinu

Neočekivana iskustva i proslave obljetnica jedni su od trendova koji će biti najpopularniji u 2020. godini. Naime, američko udruženje organizatora luksuznih putovanja Virtuoso objavilo je svoj popis najpopularnijih turističkih...

Neočekivana iskustva i proslave obljetnica jedni su od trendova koji će biti najpopularniji u 2020. godini. Naime, američko udruženje organizatora luksuznih putovanja Virtuoso objavilo je svoj popis najpopularnijih turističkih trendova za iduću godinu „Luxe Report“.

Jedan od većih trendova zasigurno su destinacije koje nisu prenapučene turistima. Također, savjetnici u sektoru luksuznih putovanja izvještavaju o porastu zahtjeva za destinacijama koja putnicima imaju zanimljivu kulturu ili pak netaknutu prirodu, poput Bornea, Grenlanda ili Omana.

Putnici također žele istražiti što više zemalja, čak i u kraćim putovanjima, stoji u izvještaju. No, traže i više različitih iskustava za vrijeme odmora. Na primjer, u istom putovanju žele boraviti u velikom gradu, ali i ukomponirati avanturu u džungli. Dakle, fokus je na raznim iskustvima koja obogaćuju putovanje.

Gastroturizam je postao zasebna niša, ističu iz Virtuosa. Kulinarska iskustva nadilaze same restorane, a obuhvaćaju satove kuhanja, posjete farmama i obiteljskim gospodarstvima te lov na tartufe.

Još jedan trend koji postaje zastupljeniji su grupna putovanja. Sve više putnika svih generacija preferira putovati s grupom prijatelja koji dijele slične interese i strasti. Također, sve popularniji su i takozvani „grupni medeni mjeseci“ u kojima mladenci putuju u društvu svojih prijatelja.

Moderni putnik traži dublja iskustva koja potiču emocionalnu povezanost s destinacijom koju posjećuje. Kao na primjer, degustacije vina s vlasnikom vinarije ili pak najam osobnog vodiča koji će im približiti lokalnu kulturu. Oni također žele smještaj koji najbolje reflektira „osobnost“ destinacije.

Novi trend koji se javlja u ovogodišnjem izvješću „Luxe Report“ su putovanja kojima se obilježavaju razne godišnjice i slične proslave. Na prvom mjestu liste se i dalje nalazi multigeneracijsko putovanje, koje podrazumijeva putovanje u društvu roditelja, djece, unuka i drugih članova obitelji. Zanimljivo je da su krstarenja ove godine ispala s top 5 ljestvice najpopularnijih trendova.

Što se tiče destinacija, Hrvatska je uvrštena u top 5 svjetskih destinacija u čak tri kategorije.

U kategoriji najpopularnije emerging, odnosno brzorastuće destinacije Hrvatska je zauzela prvo mjesto te je iza sebe ostavila Antarktiku, Island, Japan i Portugal, dok je u kategoriji najboljih destinacija za milenijalce naša zemlja zauzela visoko treće mjesto iza Grčke i Balija, a ispred Islanda i Kambodže. Hrvatska je u kategoriji najbolje globalne destinacije zauzela peto mjesto, a ispred su Italija, Grčka, Francuska i Japan.

Hrvatski turizam u segmentu dalekih tržišta najveći turistički promet ostvaruje upravo iz SAD-a. Ovaj izvještaj koji dolazi od strane prestižnog udruženja poput Virtuosa dodatno potvrđuje odličnu poziciju koju naša zemlja uživa na nama iznimno važnom američkom tržištu te potvrđuje da je Hrvatska u društvu vodećih odredišta za goste istančanog ukusa“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, naglasivši kako je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a ostvareno gotovo 627 tisuća dolazaka i preko 1,7 milijuna noćenja što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

Izvor / foto: Virtuoso; Hrvatska turistička zajednica; Pixabay

Vijesti: