Foto:Jens Meyers, Unsplash
...sve je u redu dok "Renault" ne stavi cijenu kao Mercedes.
Nedavno je jedan kolega je na moj Linkedin post oko cijena u našem turizmu tj. kako nas Njemačka više ne vidi Hrvatsku kao “value for money” destinaciju? komentirao kako repozicioniranje iz budget Mediterana prema premium Mediteranu je posve normalna posljedica i kako je to dobra vijest.
Apsolutno se slažem s njim, i to sam baš spomenuo...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium