Hrvatskim gradovima i dalje raste popularnost na međunarodnom turističkom tržištu

Europa je drugo najbrže rastuće regionalno odredište nakon Azije te je zabilježila najveći broj dolazak na svijetu, pokazuju to rezultati izvješća „Top 100 gradskih destinacija 2018“ Euromonitora. Unutarregionalna putovanja...

Europa je drugo najbrže rastuće regionalno odredište nakon Azije te je zabilježila najveći broj dolazak na svijetu, pokazuju to rezultati izvješća „Top 100 gradskih destinacija 2018“ Euromonitora.

Unutarregionalna putovanja i dalje su najveći izvor turizma, a gotovo 80 posto putnika putuje unutar regije. Rezultat je to snažnog regulatornog okvira i putnih politika kojima se omogućuje jednostavnije putovanje unutar Europske unije i Schengenskog prostora koji obuhvaća 26 europskih država. Putna i prometna infrastruktura u Europi jedna je od najjačih na svijetu. U regiji postoji 853 zračne luke. Kvalitetna i široka željeznička i cestovna mreža u Europi dodatno olakšavaju unutarregionalni turizam.

Iako su unutarregionalna putovanja stabilna, dolasci s azijskih tržišta, poput Kine i Japana, nadmašili su porast posjetitelja iz regije.

London je zadržao treće mjesto na ljestvici „Top 100 gradskih destinacija“, usprkos padu broja dolazaka zbog Brexita. Međutim, budućnost tržišta putovanja u Ujedinjenom Kraljevstvu ostaje neizvjesna, pogotovo ako se vizne restrikcije pooštre jer će time izgubiti puno posjetitelja iz Europske unije.

Očekuje se kako će London izgubiti treće mjesto na ljestvici za 2019. godinu, a preteći će ga Makao i Singapur. S druge strane, Pariz će iskoristiti bilo kakvu razliku posjetitelja iz Ujedinjenog Kraljevstva.

Ključni gradovi u Turskoj kontinuirano se penju na ljestvici zbog poboljšanja sigurnosti i smanjenja vrijednosti turske lire, što Tursku čini privlačnom europskom destinacijom „za svačiji džep“.

Dok su tradicionalne lokacije poput Milana, Berlina i Beča pale na ljestvici zbog slabijeg interesa posjetitelja, destinacije poput Hrvatske, Slovenije i Švedske penju se prema gore.

Putnici traže novija, lokaliziranija iskustva i manje gužve, što čini navedene destinacije poželjnima. Popularnost i povećan broj niskobudžetnih prijevoznika na te destinacije također su pogodovali porastu.

Cijelo izvješće možete pronaći OVDJE.

Izvor / foto: Euromonitor

Povezane vijesti: