HTZ objavio natječaj za izradu strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma do 2025. godine

Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za dostavu ponuda za usluge izrade Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2021.-2025. godine.  Naime, s krajem 2020. godine završilo je i formalno...

Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za dostavu ponuda za usluge izrade Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2021.-2025. godine. 

Naime, s krajem 2020. godine završilo je i formalno razdoblje primjene Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2014. do 2020. zbog čega je Hrvatska turistička zajednica dužna pristupiti izradi novog krovnog, nacionalnog marketinškog dokumenta.

Svrha izrade novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma je uspostava nove uspješne i inovativne marketinške strategije hrvatskoga turizma, novog brend sustava i krovnog komunikacijskog koncepta u turizmu, uzimajući u obzir glavne postavke Nacionalne razvojne strategije Republike Hrvatske do 2030. godine i predstojeću izradu Strategije razvoja održivog hrvatskoga turizma do 2030. godine, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Natječajna dokumentacija dostupna je putem ove poveznice, a konačnu odluku o odabiru ponuditelja usvojit će Skupština HTZ-a po provedbi cjelokupne natječajne procedure. Procijenjena vrijednost nabave iznosi 3.600.000 kn bez PDV-a, a krajnji rok za dostavu ponuda je 15. veljače 2021. godine do 12:00 sati.
 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN