U svrhu postizanja zadanih ciljeva strateškog plana razvoja turizma do 2020. godine, Sabor Hrvatske turističke zajednice nedavno je usvojio Strateški marketinški plan hrvatskog turizma (SMPHT) za razdoblje od 2014. do 2020. godine koji predstavlja temelj za izradu strategije oglašavanja i provedbu marketinških aktivnosti.
Plan uključuje tri glavna cilja. Prvi je znatno jačanje brenda Hrvatske...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium