HTZ ponovo pokreće promotivnu kampanju i nagradnu igru “Epic Week in Croatia – Returns”

Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram ponovno pokreće promotivnu kampanju i nagradnu igru koja će u ovom izdanju nositi naziv „Epic Week in Croatia –...

Hrvatska turistička zajednica na društvenim mrežama Facebook, Twitter i Instagram ponovno pokreće promotivnu kampanju i nagradnu igru koja će u ovom izdanju nositi naziv „Epic Week in Croatia – Returns“. Kampanja će biti aktivna od petka, 26. travnja do 15. svibnja 2019. na tržištima Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Italije, Poljske, Češke, Hrvatske i drugih zemalja, prenosi Hrvatska turistička zajednica.

Posljednji nastavak kampanje naziva „Epic week – Last call“ provodio se u rujnu prošle godine te je tom prilikom ostvaren doseg od 11 milijuna ljudi, a više od osam tisuća novih fanova počelo je pratiti kanale Hrvatske turističke zajednice na društvenim mrežama. Tada je u samoj nagradnoj igri sudjelovalo više od 13 tisuća natjecatelja.

Riječ je o jednoj od odlično prihvaćenih promotivnih kampanja Hrvatske turističke zajednice koja je u svoja dosadašnja četiri izdanja ostvarila doseg od preko 60 milijuna ljudi. Nastavak kampanje pokrećemo i ove godine i to na zahtjev samih fanova koji su brojnim porukama izrazili velik interes i želju za sudjelovanjem u nagradnoj igri. Upravo zbog toga očekujemo odličan odaziv i promotivne rezultate tijekom provedbe ovog nastavka kampanje u sklopu kojeg ćemo Hrvatsku ponovno prikazati kao zemlju bogate i široke ponude u kojoj svatko može pronaći brojne zanimljivosti za sebe“, poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Koncept „Epic Week“ kampanje sudionicima omogućuje kreiranje idealnog odmora i to putem posebno izrađene web stranice u sklopu koje se među ponuđenih 219 aktivnosti odabiru one koje čine nečiji odmor iz snova. Sudionici mogu birati lokacije, znamenitosti, gradove, ali i okuse koje žele doživjeti tijekom svog posjeta Hrvatskoj. U nagradnoj igri sudjeluju svi oni koji su odabrane aktivnosti podijelili na društvenim mrežama, a u veliko finale ulaze oni čije su objave prikupile najveći broj „lajkova“.

Glavnu nagradu osvaja osoba koja ima najbolji argumentirani opis zašto baš ona zaslužuje putovanje u Hrvatsku u sklopu kojeg će doživjeti sve ono što je odabrala za svoj idealni odmor. Hrvatska turistička zajednica u sklopu ovog nastavka kampanje, na odabrani program pobjednika, poklanja dodatni tematski dan odmora i boravka u jednoj od hrvatskih destinacija.

Izvor: Hrvatska turistička zajednica

Povezane vijesti: