Glavni ljetni dio turističke godine bliži se svome kraju, a s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ostatku godine Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju za posezonu "Experience Croatia… your memories are on us!". Riječ je o kampanji koja se od kraja kolovoza pa do kraja listopada provodi na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Francuske i Švedske, a u središtu promocije su nautika, prirodne ljepote, eno-gastronomija, aktivni i kulturni turizam.
"U dosadašnjem dijelu godine Hrvatska bilježi pozitivne trendove turističkog prometa, odnosno rast u dolascima od 8% te u noćenjima od 2% u odnosu na lani. U ostatku turističke godine želimo zadržati ove pozitivne rezultate pa s tim ciljem i pokrećemo ovu kampanju. Putovanja u pred i posezoni sve su traženija, što zbog ugodnijih temperatura i manjih gužvi u destinaciji, ali i zbog pristupačnijih i povoljnijih cijena različitih turističkih proizvoda i usluga. To se uklapa u strateške planove održivog razvoja hrvatskog turizma, gdje u budućnosti želimo imati cjelogodišnje poslovanje u turizmu", izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, naglasivši kako je održivost u putovanjima važna za više od 80% svjetskih putnika.