Infinity Luxury otvorio američko tržište! Prvi kontejner na putu za Boston

Infinity Luxury je domaća tvrtka koja proizvodi vanjske dizajnerske tuševe od kamena, keramike i HPL-a, te paralelno uz to razvija svoj brend high-tech proizvoda. Trenutno u ponudi imaju i...

Infinity Luxury je domaća tvrtka koja proizvodi vanjske dizajnerske tuševe od kamena, keramike i HPL-a, te paralelno uz to razvija svoj brend high-tech proizvoda. Trenutno u ponudi imaju i pametni tuš na solarno napajanje i aktivaciju vode na senzore pokreta. 

Kao što smo već prije prenosili, Infinity Luxury su postali hrvatski izvozni proizvod te su u nazad godinu dana otvorili tržišta Australije i Novog Zelanda kao i tržišta Francuske, Švedske, Norveške, Finske i Danske. Zanimljivo, otvaranju novih tržišta mogu zahvaliti komunikaciji na Linkedinu, te je tako Infinity Luxury danas putem zastupnika dostupan na tržištima Izraela, Novog Zelanda, Skandinavije, Španjolske, Portugala, Švicarske, Poljske, Dubaija, Austrije, Kine, Gruzije, Srbije, Češke, Francuske, Italije i Slovačke.

Sada dolazi nova velika vijest iz tvrtke Infinity Luxury. Upravo je prvi kontenjer s dizajnerskim tuševima krenuo na američko tržište, točnije za Boston.

Na pitanje kakvi su planovi za američko tržište, Stefano Ladavac, direktor tvrtke Infinity Luxury ističe kako trenutno pišu novu povijest tvrtke o kojoj će se pričati u budućnosti te kako su svi zaposlenici sudjelovali u pakiranju prvih paketa za američko tržište kako bi bili dio te povijesne pošiljke njihovih tuševa za američko tržište.

“To je prvi od dvije isporuke koja se šalje za Ameriku. Prva isporuka su kameni tuševi koji su napravljeni od istarskog kamena. Dogodila se i jedna lijepa priča. Distributer Pazina kamena je preko njih došao do nas, tako da sada dva istarska brend i proizvođača spojili u s jednim distributerom za američko tržište. Prva pošiljka ide u Boston, a jedan dio će ići i prema New Yorku. Cilj tvrtke je fokus na razvijanje američkog tržišta, jer to je za nas jedno od tržišta s najvećim potencijalom, uz tržište Australije i Bliskog Istoka. “ ističe Ladavac i dodaje kako je bilo jako puno emocija u firmi kod pakiranja prve pošiljke i kako je lijep je osjećaj kada znaju će se netko u Americi tuširati ispod njihovih tuševa proizvedenih u Istri.

/ / / INFINITY LUXURY: OD “GARAŽNOG PROTOTIPA” DO LUKSUZNOG PROIZVODA

/ / / OD POČETKA GODINE INFINITY LUXURY JE PREKO KOMUNIKACIJE NA LINKEDINU OTVORIO PREKO 15 STRANIH TRŽIŠTA

Inače, poslovni model tvrke se bazira na b2b komunikaciji, odnosno prema arhitektima i distributerima. Što je odličan primjer diferencijacije na tržištu te brendiranja proizvoda van kategorije klasičnih vanjskih tuševa.

Veliku pomoć smo imali od suvlasnika, Marka i Nikole Jurmana iz tvrtke Filix d.o.o. koji su nam svu dokumentaciju i papirologiju riješili tj. sve što je bilo potrebno za prvu pošiljku jer sami to ne bi znali – ni kako krenuti niti što sve treba pripremiti, dodaje Ladavac i naglašava kako tu vidi jedan veliki problem za sve male tvrtke, pogotovo proizvođače.

Lako je reći i sanjati slanje proizvoda prema stranim tržištima, pogotovo američkom, no prije toga je potrebno puno administracije, propisa, standarda, zakona, pitanje dostave, distributera, plasmana itd… da se prvi kontejner robe pošalje na strano tržište. Teško ili nikako jedna mala tvrtka može imati sve resurse i znanja za jedan takav pothvat.

“Često firme imaju volju i gledaju prema stranim tržištima, no ne znaju kako i gdje krenuti. Bilo bi super da postoje tvrtke ili poslovni anđeli, koja možda nužno ne moraju investirati u tvrtke, no da imaju odgovore na sva pitanja vezano uz otvaranja novih stranih tržišta. Mislim da bi to bila velika pomoć mali tvrtkama, koji bi onda dobili konkretne odgovore pa čak i kontakte od partnera i distributera, kako bi cijeli proces napravili što brže i bolje i kako bi počeli izvoziti. Mi recimo sada možemo pomoć nekome kako otvoriti neka tržišta, kao što je recimo američko, dok prije godinu dana to nismo znali. Bilo bi super da postoji neka organizacija ili tvrtka koja bi takvim firmama u počecima pomogla i pokazala put ili otvorila vrata. Kako sa znanjem, vještinama tako i s kontaktima. Kasnije je puno lakše kad već imaš neko iskustvo i okvir. “, zaključuje Ladavac.

Veliki problem za koje bi trebalo naći neko rješenje. A izvoz bi trebao biti imperativ, kako državi, tako i svim proizvodnim tvrtkama.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN