Utječe li na goste hotela loše vrijeme kod pisanja recenzija? Ako gost piše recenzije kada je kiša ili loše vrijeme, hoće li recenzija biti negativnija ili lošija? Kako znamo da su recenzije danas glavna valuta, odgovore na ova pitanja su iznimno važna.
Upravo tim pitanjima pozabavili su se znanstvenici Hebrejskog sveučilišta u Jeruzalemu (HU) i Sveučilišta u Luzernu, Švicarska koji su napravili i...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium