Jadrolinija je pokrenula svoj magazin. Riječ je o prvoj publikaciji ovog tipa u povijesti Jadrolinije, koja će na tromjesečnoj bazi putnicima i svim zaljubljenicima u more i plovidbu donositi zanimljivosti iz svijeta pomorstva.
Časopis će putnici moći pronaći na brodovima Jadrolinije, prodajnim mjestima i partnerskim lokacijama, a dostupan je i u digitalnom obliku.
Jadrolinija magazin pokrenut je kao dio šire strategije unapređenja odnosa s putnicima, poslovnim partnerima i zajednicom kojoj služimo, navodi Marija Zaputović Mavrinac, rukovoditeljica Službe korporativnih komunikacija i marketinga i dodaje da kao kompanija s bogatom tradicijom i ključnom ulogom u povezivanju hrvatske obale i otoka, smatraju važnim pružiti njihovim korisnicima više od prijevoza.
"Želimo im ponuditi iskustvo, ali i približiti im brodove i ljude koji ih, ponekad i u vrlo izazovnim uvjetima, prevoze linijom života. Magazin nije samo platforma za predstavljanje naših usluga i projekata, već i sredstvo kojim doprinosimo promociji kulturnih, povijesnih i prirodnih ljepota Hrvatske. Na stranicama magazina predstavljamo priče o destinacijama, tradiciji, kulturi, lokalnim običajima i ljudima koji čine našu obalu i otoke posebnima. Na taj način, Jadrolinija ne samo da jača svoju ulogu u turizmu, već i promiče vrijednosti koje su ključne za hrvatski i mediteranski identitet kao pomorske i turističke nacije", dodaje Zaputović Mavrinac.
Jasdrolinija magazin donosi zanimljive, nesvakidašnje priče, s odmakom od klasičnih korporativnih članaka, prikazuje iskustva naših pomoraca, otkriva nove projekte, manje poznate u javnosti, te opisuje što Jadrolinija zaista znači u životu otočana i putnika.