Jadrolinija pokrenula svoj magazin za putnike. Riječ je o prvoj publikaciji ovog tipa u povijesti Jadrolinije

Magazin donosi zanimljive priče, s odmakom od klasičnih korporativnih članaka.

Autor:  HrTurizam.hr

23. prosinca 2024.

Jadrolinija je pokrenula svoj magazin. Riječ je o prvoj publikaciji ovog tipa u povijesti Jadrolinije, koja će na tromjesečnoj bazi putnicima i svim zaljubljenicima u more i plovidbu donositi zanimljivosti iz svijeta pomorstva.

Časopis će putnici moći pronaći na brodovima Jadrolinije, prodajnim mjestima i partnerskim lokacijama, a dostupan je i u digitalnom obliku. 

Jadrolinija magazin pokrenut je kao dio šire strategije unapređenja odnosa s putnicima, poslovnim partnerima i zajednicom kojoj služimo, navodi Marija Zaputović Mavrinac, rukovoditeljica Službe korporativnih komunikacija i marketinga i dodaje da kao kompanija s bogatom tradicijom i ključnom ulogom u povezivanju hrvatske obale i otoka, smatraju važnim pružiti njihovim korisnicima više od prijevoza.

"Želimo im ponuditi iskustvo, ali i približiti im brodove i ljude koji ih, ponekad i u vrlo izazovnim uvjetima, prevoze linijom života. Magazin nije samo platforma za predstavljanje naših usluga i projekata, već i sredstvo kojim doprinosimo promociji kulturnih, povijesnih i prirodnih ljepota Hrvatske. Na stranicama magazina predstavljamo priče o destinacijama, tradiciji, kulturi, lokalnim običajima i ljudima koji čine našu obalu i otoke posebnima. Na taj način, Jadrolinija ne samo da jača svoju ulogu u turizmu, već i promiče vrijednosti koje su ključne za hrvatski i mediteranski identitet kao pomorske i turističke nacije", dodaje Zaputović Mavrinac.

Jasdrolinija magazin donosi zanimljive, nesvakidašnje priče, s odmakom od klasičnih korporativnih članaka, prikazuje iskustva naših pomoraca, otkriva nove projekte, manje poznate u javnosti, te opisuje što Jadrolinija zaista znači u životu otočana i putnika. 

New project 8 2


Neke od tema koje možete pročitati u prvom broju Jadrolinija Magazina tiču se povijesti Jadrolinije - zanimljivosti o palači Jadran i događajima u Domovinskom ratu, iskustva i anegdote pomoraca na najfrekventnijim linijama na Jadranu, priče s otoka, ali i o neočekivanim projektima poput trajekata Jadrolinije u ulozi pozornice, filmskog seta i kulisa za modno snimanje.

"Osim što smo ovime unaprijedili komunikaciju s putnicima, cilj je bio i dodatno osnažiti imidž Jadrolinije kao moderne i inovativne kompanije koja prati trendove. Magazin je osmišljen tako da putnicima ponudi zanimljiv, inspirativan i kvalitetan sadržaj, čineći njihovo putovanje još ugodnijim. Time stvaramo dodanu vrijednost i povećavamo njihovo zadovoljstvo našim uslugama, što je praksa uobičajena i u drugim vrstama prijevoza poput, primjerice, zračnog. Upravo ovakav tip internog časopisa, namijenjenog širokoj publici, prakticiraju velike domaće ali i svjetske kompanije, bilo privatnog ili državnog vlasništva", ističe Zaputović Mavrinac.

Plan  je da magazin postane tromjesečnik, kako navode iz Jadrolinije. Tiskan u nakladi od 2 000 komada, na oko stotinu stranica te je dvojezičan - hrvatsko/engleski. Dio naklade bit će distribuiran Hrvatskoj turističkoj zajednici i turističkim zajednicama županija, gradova i općina, brodovima i prodajnim mjestima Jadrolinije, zaposlenicima, partnerima te ostalim zainteresiranim stranama.

New project 9
Slika1: Marija Zaputović Mavrinac, rukovoditeljica Službe korporativnih komunikacija i marketinga  / Slika 2:Služba korporativnih komunikacija i marketinga

"Iako Jadrolinija posluje stabilno i ostvaruje povijesne poslovne rezultate, plan je za buduće brojeve magazina u cijelosti financirati putem oglašavanja, odnosno učiniti ga samoodrživim i profitabilnim projektom. Time želimo osigurati dugoročno rasterećenje financijskih resursa kompanije, i dalje pružajući kvalitetan sadržaj našim korisnicima. Vjerujemo da je stvaranje sadržaja koji podržava naše strateške ciljeve i promiče vrijednosti Jadrolinije opravdana i dugoročno koristan projekt. Na kraju, naši putnici i partneri zaslužuju sadržaj koji je na razini kvalitete usluge koju svakodnevno pružamo.

Magazin je, najvećim dijelom pripremio Jadrolinijin interni tim, sastavljen od članica Službe korporativnih komunikacija i marketinga čija je rukovoditeljica izvršna urednica magazina, dok je angažiran i jedan novinar kao glavni urednik Jadrolinija magazina kako bi se magazin napravio u potpunosti u skladu s pravilima struke.

"Djelatnice su osmisle koncept i sadržaj te kreiranju samog sadržaja pristupile s velikim entuzijazmom i predanošću. Magazinu su udahnule zanimljive, nesvakidašnje priče, s odmakom od klasičnih korporativnih članaka, prikazujući iskustva naših pomoraca, otkrivajući nove projekte, manje poznate u javnosti, te opisujući što Jadrolinija zaista znači u životu otočana i putnika. Sve navedeno realizirano je u namjeri da Jadrolinija po prvi puta osmisli proizvod ove vrste i stane uz bok modernim kompanijama na domaćoj i inozemnoj sceni. Htjeli bismo podsjetiti da je Jadrolinija u izdavaštvo zakoračila još davnih 70-tih godina prošlog stoljeća. Tadašnji interni bilten bio je namijenjen isključivo zaposlenicima, a danas nam je želja da upravo sami zaposlenici stvaraju sadržaj za putnike - čitatelje", zaključila je Zaputović Mavrinac.

Uz tiskano izdanje, časopis je moguće preuzeti i u digitalnom izdanju.

 

Autor:  HrTurizam.hr

23. prosinca 2024.