Jadrolinija predstavila novu generaciju prodajnih mjesta: Žigljen kao prototip

Novo lice pomorske prodaje.

Foto: Jadrolinija

Autor:  HrTurizam.hr

10. lipnja 2025.

Početkom lipnja s radom je započelo novo prodajno mjesto Jadrolinije u pristaništu Žigljen na otoku Pagu. Riječ je o modularnom objektu koji predstavlja prototip nove generacije prodajnih kućica i najavljuje smjer u kojem će se razvijati infrastruktura prodajnih mjesta Jadrolinije duž jadranske obale.

Na pristaništu Žigljen otvoreno je novo prodajno mjesto Jadrolinije. Radi se o modularnom objektu, a koji je u potpunosti prilagođen potrebama manjih pristaništa i infrastrukturnim izazovima koje ona donose.

Ova inovativna kućica osmišljena je kao odgovor na izazove specifičnih pristaništa poput Žigljena, lokacija koja je s ograničenom infrastrukturom i često zahtjevnim vremenskim uvjetima. Postavljanje upravo na ovu lokaciju omogućuje testiranje objekta u stvarnim, zahtjevnim uvjetima kako bi bio potpuno spreman za buduću primjenu na sličnim mjestima duž obale.

"Novi prodajni objekt izrađen je od najkvalitetnijih i najmodernijih materijala. Obložen je PIR panelima debljine 120 mm, koji osiguravaju vrhunsku toplinsku i zvučnu izolaciju, osobito važne tijekom ljetnih mjeseci, a ujedno su i vatrootporni. Riječ je cementno vezanim konstrukcijskim pločama od laganog betona otpornim na vodu te obloženim demit fasadom. Prototip uključuje i potpuno neovisan sanitarni čvor s integriranim pumpnim sustavom, što omogućuje njegovo funkcioniranje bez oslonca na lokalnu komunalnu infrastrukturu,  izuzetno važan element za lokacije poput Žigljena, gdje kanalizacijska mreža često nije dostupna. Novi objekt značajno podiže standarde i uvjete rada za prodajno osoblje Jadrolinije, a korisnicima donosi funkcionalno i suvremeno prodajno mjesto koje odgovara potrebama današnjih putnika", navode iz Jadrolinije. 

1749464725407

Izgled kućice inspiriran je logotipom Jadrolinije, ali i samim okruženjem u koje je objekt uklopljen: morem, nebom i kamenom. Na pročelju se ističe stilizirano jedro koje pruža vertikalnu zaštitu od sunca, bure i kiše, dok su plave aluminijske letvice na fasadi dekorativni element koji asocira na plavetnilo mora. Fasada je također birana kako bi se tonom skladno uklopila u krševiti krajolik.

Do kraja godine planirano je postavljanje još jednog ovakvog objekta u pristaništu Prizna, dok je u iduće tri godine predviđena postepena zamjena većine postojećih prodajnih kućica Jadrolinije duž cijele obale.

Jadrolinija je često prvi kontakt turista s Hrvatskom, od trenutka kad sođu s autoceste i pogledaju raspored trajekata do trenutka kad kupe kartu i krene njihovo putovanje do otoka. Taj dio procesa ostavlja prvi dojam o zemlji. Ako je taj dojam pozitivan, brz i moderan, to postavlja ton za cijeli posjet.

Ako interpretiramo to kroz standarde turizma, nova modularna kućica mora biti dio priče o Hrvatskoj kao modernoj, posjetiteljima orijentiranoj destinaciji. Zato je ključno da i mjesta s kojih polaze trajekti budu u skladu s očekivanjima i kvalitetom koju predstavljaju:  funkcionalna i gostoljubiva.

Foto: Jadrolinija

Autor:  HrTurizam.hr

10. lipnja 2025.