U zadnjih 10 godina Splitsko-dalmatinska županija je prerasla u lidera u Hrvatskoj.
Osim što je Splitsko-dalmatinska županija u proteklom desetljeću postala druga najposjećenija županija u broju noćenja i dolazaka turista, odmah iza lstre, važnije je kako su iskočili u nekim drugim stvarima. To su edukacije, posebno za privatne iznajmljivače kao i suradnji s agencijama. Zanimljivo, napravili su najveći iskorak i u planiranju strateškog razvoja. Iako na prvu mnogi sigurno ne bi Splitsko-dalmatinsku županiju svrstali pod domenu strateškog razvoja, ipak činjenice su tu. No, krenimo redom.
U razgovoru s direktorom TZ Splitsko - dalmatinske županije, Joško Stellom, zanimalo me je što stoji iza raznih strateških dokumenata oko razvoj turizma, a koje je upravo SDŽ prva krenula s izradom u Hrvatskoj.
“Kao prvo osvrnuo bi se na par segmenta u kojima smo lideru u Hrvatskoj. Prvi je svakako rad na razvoju podizanja kvalitete privatnog smještaja. Educirali smo preko 8.000 privatnih iznajmljivača u zadnjih deset godina, pokrenuli smo kompletnu industriju edukacija i drugih firme koji se sada uspješno time bave. Osim edukacija, radimo konferencije za iznajmljivače, imamo posebnu web stranica za iznajmljivače, surađujem s raznim edukatorima… to sve radimo jer smo županija koja ima najviše privatnih iznajmljivača u Hrvatskoj,“ ističe Joško Stella, direktor TZ Splitsko - dalmatinske županije.
Točnije, radi se o od 180.000 kreveta u privatnom smještaju i oko 25.000 iznajmljivača ili čak 75% smještajnih kapaciteta u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Kada pričamo o privatnim iznajmljivačima, stalo se govori kako isti moraju podiči kvalitetu, ulagati u promociju, koristiti profesionalne fotografije… kakav je “follow up” svih dosadašnjih edukacija i svih aktivnosti. Imate li neke podatke oko podizanja kvalitete u privatnom smještaju?