Foto: Anastasia Ilina-Makarova,Pexels
Nakon što smo u prva dva članka secirali povijesnu promjenu putničkog ponašanja, gdje su OTA platforme po prvi put pretekle Google kao početnu točku istraživanja smještaja, te razložili detaljne podatke o navikama gostiju na tržištima Njemačke, Italije i Ujedinjenog Kraljevstva, logično je pitanje: što sada? Što hoteli konkretno mogu, trebaju i moraju napraviti?
SiteMinderovo istraživanje pruža vr...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium