Pandemija koronavirusa, porast interesa za ekološki turizam kao i sve veća potražnja gostiju za aktivnim i avanturističkim putovanjima ukazali su na puni potencijal kampinga. Globalni turistički trendovi pokazali su kako nove generacije turista žele spojiti ugođaj izleta na otvorenom, a pritom i iskoristiti apsolutno sve prednosti luksuznog smještaja.
Globalni turistički trendovi pokazali su kako nove generacije turista žele spojiti ugođaj izleta na otvorenom, a pritom i iskoristiti apsolutno sve prednosti luksuznog smještaja. Upravo zato je kamping industrija krenula u svoju transformaciju s glampingom , luksuznim mobilnim kućicama, bazenima i drugim popratnim sadržajima, a koje upravo privlače inače hotelske goste, one koji su do jučer boravili po hotelima s kategorizirane s 4 zvjezdice.
Kamping nije što je nekad bio, danas su kampovi visokokvalitan segment turističke ponude koji je uspješno afirmiran na europskom tržištu te je od velikog značaja za turističke rezultate pojedinih destinacija i poslovnih sustava. Kampovi su se stvarno pokazali kao jak i stabilan segment i ponovo dokazali da u vrijeme svake krize bilježe najmanji pad.
Upravo na temu kampinga se 18. ožujka u hotelu Medena u Segetu održala Konferencija za kamping turizam i obiteljski smještaj u organizaciji Turističke zajednice općine Seget, Općine i Croatia Hot Spots magazina. Partner projekta je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, a direktor TZ-a Joškom Stellom najavio je velika očekivanja za kamping turizam i smještaj u domaćinstvu u 2022. godini.
U Splitsko - dalmatinskoj županiji prevladavaju mali kampovi do 300 ležajeva