Kreće izrada Turističkog master plana Gorskog kotara

Početkom godine, točnije u mjesecu ožujku, u Ravnoj Gori potpisan je Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“.  Tim su Sporazumom obuhvaćene aktivnosti...

Početkom godine, točnije u mjesecu ožujku, u Ravnoj Gori potpisan je Sporazum o suradnji na kreiranju, razvoju i promociji turističkog branda regije „Gorski kotar“. 

Tim su Sporazumom obuhvaćene aktivnosti izrade strateških dokumenata namijenjenih razvoju i promociji turizma regije Gorski kotar u razdoblju od 2019. do 2025. godine, a na temelju kojih će se objediniti i usuglasiti razvojne i marketinške aktivnosti lokalnih turističkih zajednica i jedinica lokalne samouprave.

Udruživanje i povezivanje devet jedinica lokalne samouprave ( gradovi: Čabar, Delnice, Vrbovsko i općine: Brod Moravice, Fužine, Lokve, Mrkopalj, RavnaGora i Skrad ) u jedan jedinstven turistički brend – Gorski kotar, svakako će značiti novu dimenziju u razvoju promociji i tržišnom pozicioniranju ovog područja kao poželjne i atraktivne turističke destinacije, neslužbenog naziva Zeleno srce Hrvatske.

Izvor: Mesmerized

I ono najvažnije napokon se brendira i planira razvoj jedne regije, u ovom slučaju Gorskog kotara, a ne svaki gradovi zasebno kao do sada. Brendiranje regija mora biti imperativ, od Istre, Slavonije, Dalmacije itd…

Upravo je jučer objavljen Javni natječaj za usluge savjetovanja oko izrade Turističkog master plan Gorskog kotara.

Projekt se sastoji od tri dijela: analize trenutnog stanja destinacija obuhvaćenih projektom, postavljanje strateškog okvira razvoja turizma Gorskog kotara i definiranje smjernica za razvoj turizma u području razvoja turističkih proizvoda i iskustava, turističke infrastrukture i investicija, programa konkurentnosti te sustava upravljanja i marketinga.

Više detalja oko natječaja saznajte u prilogu.

Natječaj: USLUGA SAVJETOVANJA – TURISTIČKI MASTER PLAN GORSKOG KOTARA

Vijesti: