Kreće projekt označavanja kvalitete „Korčula island“. Priključite se

Temeljem Sporazuma o projektnom udruživanju lokalnih turističkih zajednica s područja otoka Korčule ( Turistička zajednica Grada Korčule i općina Vela Luka, Blato, Smokvica i Lumbarda ) upućen je Javni...

Temeljem Sporazuma o projektnom udruživanju lokalnih turističkih zajednica s područja otoka Korčule ( Turistička zajednica Grada Korčule i općina Vela Luka, Blato, Smokvica i Lumbarda ) upućen je Javni poziv za uključenje u projekt „Korčula island“.

Radi se o projekt označavanja kvalitete (labelling) pod imenom „Korčula island“. Riječ je o skupini standarda i mjerila kojima se želi stvoriti nova osnova za povezivanje nostelja svih oblika smještajnih kapaciteta odnosno nuditelja usluga u turizmu posebnih interesa oznakom kvalitetet. Nadopuna je to postojećeg sustava kategorizacije s ciljem povećanja kvalitete usluge i konkurentnosti.

VOX Electronics je prepoznatljiv brand za potrošačku elektroniku i male kućanske aparate s misijom da „best value for money“ odnosom kvalitete i cijene odgovaraju potrebama velikog broja korisnika.

Ciljevi projekta su povećanje kvalitete turističke ponude svih oblika smještaja, jačanje vidljivost segmenta te time i jačanje brenda destinacije, poticanje specijalizacije prema različitim ciljnim skupinama, diversifikaciju turističkih proizvoda i otvaranje novih tržišta, stvaranje značajne strateške prednosti i preduvjeta za produženje sezone te poticanje uspostave partnerskih odnosa svih dionika uključenih u proces s ciljem bolje suradnje i zajedničke promocije.

Oznaka kvalitete dodjeljuje se dionicima u turizmu s područja otoka Korčule koji su iskazali zanimanje za dobivanjem te oznake, i to za hotele, kampove, privatni smještaj i turističke agencija. Također, raditi će se i podbrendovi unuat labelinga, kao što su oznake kvalitete za sljedeće kategorije: “Hikers friendly”, “Bike friendly” i “Eko friendly”.

Ispunjenu prijavnicu zajedno s dokumentacijom iz Javnog poziva potrebno je dostaviti u ured lokalne turističke zajednice najkasnije do 06. kolovoza 2021. godine. Više o prijavi saznajte OVDJE

Upravo o važnosti brendiranja obiteljskog smještaja govorili smo i u zadnjem podcastu Homo Turisticus u kojem smo imali čast ugostiti prvu osobu obiteljskog smještaja u Hrvatskoj, Martinu Nimac Kalcina, predsjednicu Zajednice obiteljskog turizma HGK.

EP.11 / Martina Nimac Kalcina: Moramo brendirati obiteljski smještaj u Hrvatskoj. Uspješno poslovanje u današnje vrijeme se bazira na specijalizaciji

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN