Krenule pripreme za gradnju drugog mosta do Krka kojim će osim automobila prometovati i vlakovi

Planirani završetak novog mosta je 2030. godina

Autor:  HrTurizam.hr

9. veljače 2024.

Most će se protezati do novog lučkog terminala u Omišlju čija gradnja je također u začetku. Projekt obuhvaća također vijadukt i tunel čime pruža integralno rješenje prometne infrastrukture.

Planirani završetak je do 2030. godina, a procjena je kako će usluge projektiranja iznositi 600 tisuća eura.

Planirano je da se most gradi oko kilometar jugoistočno od postojećeg, premostio bi kanal Mala vrata i završio na poluotoku Laterna. Rok za izradu dokumentacije je tri godine pa se predviđa da bi gradnja mogla početi za nekoliko godina.

Most neće biti samo cestovni, već i željeznički. Protezat će se do novog lučkog terminala u Omišlju koji je također tek u planu izgradnje. Imat će dvije razine, na gornjoj će prometovati automobili, a na donjoj vlakovi.

Željeznička pruga će biti u novoj omišaljskoj luci, a spajat će se na buduću nizinsku prugu Rijeka - Zagreb - Botovo.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, naglašava potrebu za novim mostom s obzirom na povećanu potražnju uz postojeći terminal u Omišlju, koji će biti temeljito obnovljen, prenosi Nacional.

Predsjednik Uprave HAC-a, Boris Huzjan, navodi kako će most biti temeljna veza u mreži autocesta, s dvije trake i suvremenim dizajnom. 

Podsjetimo, Hrvatske autoceste objavile su početkom godine natječaj za izradu studijske i projektne dokumentacije za izgradnju novog mosta do Krka što je prvi korak prema gradnji znatno drugačijeg mosta od postojećeg.

Natječaj za izradu studijske i prometne dokumentacije do lokacijske dozvole za novi most Krk, sa spojnim cestama, bio je otvoren do 29. siječnja 2024. 

 

Autor:  HrTurizam.hr

9. veljače 2024.