Most će se protezati do novog lučkog terminala u Omišlju čija gradnja je također u začetku. Projekt obuhvaća također vijadukt i tunel čime pruža integralno rješenje prometne infrastrukture.
Planirani završetak je do 2030. godina, a procjena je kako će usluge projektiranja iznositi 600 tisuća eura.
Planirano je da se most gradi oko kilometar jugoistočno od postojećeg, premostio bi kanal Mala vrata i završio na poluotoku Laterna. Rok za izradu dokumentacije je tri godine pa se predviđa da bi gradnja mogla početi za nekoliko godina.
Most neće biti samo cestovni, već i željeznički. Protezat će se do novog lučkog terminala u Omišlju koji je također tek u planu izgradnje. Imat će dvije razine, na gornjoj će prometovati automobili, a na donjoj vlakovi.
Željeznička pruga će biti u novoj omišaljskoj luci, a spajat će se na buduću nizinsku prugu Rijeka - Zagreb - Botovo.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković, naglašava potrebu za novim mostom s obzirom na povećanu potražnju uz postojeći terminal u Omišlju, koji će biti temeljito obnovljen, prenosi Nacional.
Predsjednik Uprave HAC-a, Boris Huzjan, navodi kako će most biti temeljna veza u mreži autocesta, s dvije trake i suvremenim dizajnom.
Podsjetimo, Hrvatske autoceste objavile su početkom godine natječaj za izradu studijske i projektne dokumentacije za izgradnju novog mosta do Krka što je prvi korak prema gradnji znatno drugačijeg mosta od postojećeg.
Natječaj za izradu studijske i prometne dokumentacije do lokacijske dozvole za novi most Krk, sa spojnim cestama, bio je otvoren do 29. siječnja 2024.