Hrvatska turistička zajednica provodi drugi dio ovogodišnje promotivne kampanje "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!", koji uključuje nova četiri tematska videa koji će otkriti zanimljivosti ruralnih područja oko Like i Senja, Posavine i Požege, Podunavlja, ali i Konavala. Riječ je o nastavku promotivnih aktivnosti koje se provode u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta s ciljem promocije raznolike ponude ruralnih destinacija s fokusom na domaće goste.
"Vrlo smo zadovoljni promotivnim efektima ove kampanje koja u prvi plan stavlja hrvatske ruralne destinacije, ali i domaće goste kojima putem kreativnih materijala otkrivamo čari i ljepote kontinentalnih krajeva. Hrvatska nudi mnogo više od sunca i mora, a naš je zadatak da domaćim, ali i inozemnim gostima približimo bogatstvo hrvatskih ruralnih i kontinentalnih krajeva. Potencijale dodatno potvrđuje i ostvareni turistički promet u kontinentalnim županijama u kojima je, bez grada Zagreba, u dosadašnjem dijelu godine ostvareno oko 1,7 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 40%", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako se aktivnosti na društvenim mrežama provode uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće.