Predstavljen katalog nositelja standarda „Kuće za odmor s pričom“ u Varaždinskoj županiji

Jučer je i službeno javnosti predstavljen jedinstveni katalog nositelja standarda „Kuće za odmor s pričom“ u Varaždinskoj županiji. Radi se o bredniranju ruralnog i autohtonog smještaja kojem je cilj...

Jučer je i službeno javnosti predstavljen jedinstveni katalog nositelja standarda „Kuće za odmor s pričom“ u Varaždinskoj županiji.

Radi se o bredniranju ruralnog i autohtonog smještaja kojem je cilj upoznati domaće i strane turiste sa svime što Varaždinska županija nudi te novom vidu promocije županijskog turističkog projekta „Kuće za odmor s pričom”.

Nakon dva kruga strogog certificiranja, od 60-ak kuća za odmor u Varaždinskoj županiji u ovom su projektu, završno s 2019. godinom, ukupno 34 objekta sa 151 krevetom.

“To je projekt koji smo pokrenuli s ciljem da podignemo turističku ponudu Varaždinske županije. To je zaista originalna, autohtona priča, koju su pokrenule Varaždinska županija i županijska Turistička zajednica s idejom da sve ono najbolje iz naše županije prezentiramo i u kućama za odmor. Za sada statistike pokazuju da upravo najviše strani turisti žele doći u te kuće. Dakle, malo se mijenjaju trendovi u turizmu i više nije sve „more, gužve, plaže, gužve na autocestama”. Ljudi su cijele godine u gužvama u velikim gradovima, u podzemnim željeznicama, u prometu i jednostavno žele mir i tišinu, a to je ono što im mi nudimo, u krasno uređenim objektima, s domaćom hranom, s autohtonim namirnicama, s našim lokalnim autohtonim manifestacijama” izjavila je Natalija Martinčević predsjedavajuća TZ Varaždinske županije.

Župan Varaždinske županije Radimir Čačić prilikom predstavljanja kataloga „Kuće za odmor s pričom” rekao je da  se radi o najkvalitetnijem segmentu male ponude objekata s od tri do osam ležajeva u prekrasnim zagorskim bregima Varaždinske županije. Naglasio je pritom da je to najviša razina ponude u koju su uključeni jacuzziji, bazeni, saune, te sve ono što današnji visokozahtjevni turist traži.

“Ono što je nama posebno drago je da već danas, nakon dvije godine otkad je projekt pokrenut, dosežemo otprilike 5 posto ukupnog kapaciteta u ponudi županije s tim ekskluzivnim objektima. Namjeravamo to dizati najmanje na 15 ili 20 posto. Ti standardni problemi hrvatskog turizma koji se često poistovjećuju s morem, s Jadranom, ovdje ni na kakav način nisu prisutni” izjavio je Čačić pojašnjavajući da su kontinentalni i jadranski turizam dvije različite stvari s različitim gostima. 

Oko 90 posto turista koji dolaze u „Kuće za odmor s pričom“ su Nijemci, Danci, Skandinavci , a prosječno borave minimalno sedam noći

Direktor TZ Varaždinske županije Miran Bojanić Morandini istaknuo je da je u projektu „Kuće za odmor s pričom“ želja županijske turističke zajednice na jednom mjestu okupiti, pomoći i podržati s jedne strane privatne iznajmljivače, vlasnike tih objekata koji su većinom u ruralnom dijelu Varaždinske županije, a s druge strane čuti i dobiti povratne informacije od turista i to sve skupa prilagoditi i dati širi kontekst upravljanja destinacijom.

Trend koji nam se pokazuje u posljednje dvije-tri godine i doživljava eksponencijalni rast su upravo ruralni dijelovi kontinentalne Hrvatske koji su dosad bili potpuno skriveni od javnosti i novi su trend u zapadnoj Europi. Čak 90 posto turista koji dolaze u ove kuće su Nijemci, Danci, Skandinavci i ono što je možda najzanimljivije za same iznajmljivače kuća je da je njihov prosjek boravka minimalno sedam noći, većina ih je i 10 dana ili dva tjedna. Gotovo svi se vraćaju ili pak od usta do usta prenašaju tu priču, stoga se nadam da će se ova priča nametnuti na ovom vrlo zahtjevnom tržištu” zaključio je Morandini.

Nemoj mi prodati smještaj, prodaj mi priču – autentičnu priču 

Turistička zajednica Varaždinske županije za sve nosioce standarda „Kuće za odmor s pričom“ osigurala je i besplatnu „Varaždinsku kištricu“ koja za sada sadrži Varaždinsko bučino ulje, medenjake, med, mlince od hajdinog brašna, lavandu i eko-kozmetiku, te turističke brošure s svim relevantnim informacijama. 

Također, važno je za naglasiti kako su sve slike “Kuća za odmor s pričom” odrađene od strane profesionalnog fotografa tj. kako se radi o kvalitetnim profesionalnim fotografijama, što je danas imperativ i što bi odavno trebalo biti standard u turizmu. Trojezični katalog Kuće za odmor s pričom osim brojnih informacija o samim objektima sadrži servisne informacije o Varaždinskoj županiji, o zanimljivostima, događanjima i svemu onome što bi trebalo posjetiti i doživjeti.

ODLIČAN PROJEKT BRENDIRANJA RURALNOG SMJEŠTAJA

Ovo bi trebala biti osnova bilo koje destinacije, ukoliko se ozbiljno želi baviti turizmom. 

Rastu i razvijaju se oni koji se bave tržišnim razvojem, oni koji su proaktivni, inovativni, kreativni i oni koji ne kukaju i ne drže se statusa quo. Tržište je najbolji regulator i mjerilo, ili igraš igru ili ne. Dok drugi kukaju, stagniraju tj. propadaju jer konkurencija ide naprijed te se stvara sve veći i veći jazz između uspješnih i onih manje uspješnih.

Oni koji stagniraju svakako trebaju mijenjati svoj smjer, počevši od ljudi koji vode ili bar trebali voditi razvoj svojih destinacija, jer danas u 21.stoljeću gdje nam je sve dostupno stvarno više nema izgovora za status quo. Sve je do ljudi. Samo je pitanje želimo li rast i razvoj ili ne. Ostalo su puste priče.

U svakom slučaju radi se o odličnom zaokruženom projektu, a kojeg tek sada treba kvalitetno promovirati i brendirati. TZ Varaždinske županije je do sada napravila najveći iskorak u brendiranju smještaja u kontinentalnom turizmu koji je pozitivan primjer u kojem smjeru se treba razvijati i kako direktno podizati kvalitetu smještaja.

Više o “Kućama za odmor s pričom” saznajte OVDJE

Foto: TZ Varaždinske županije

Povezane vijesti: