U sklopu suradnje s Turističkom zajednicom Grada Crikvenice, hotelska kuća Jadran Hotels & Camps, predstavila je na nedavno održanom sajmu Ferien-Messe u Beču ponudu za ovogodišnju sezonu na crikveničko-vinodolskoj rivijeri.
Austrijsko tržište je među važnijima za ovu našu turističku destinaciju, kako zbog kvalitete ponude tako i zbog blizine. Dobra prometna povezanost i nevelika automobilska razdaljina tradicionalno dovode veliki broj gostiju iz Austrije u Crikvenicu i okolna mjesta.
“Naš štand privukao je tijekom bečkog sajma veliki broj posjetitelja, najviše austrijskih gostiju, ali i zainteresiranih iz drugih zemalja, koji su već dobro upoznati s našom destinacijom i hotelskom ponudom. Austrijsko tržište ima ključnu ulogu u broju gostiju na crikveničkoj rivijeri, s obzirom na to da je naša regija jedna od omiljenih auto destinacija među Austrijancima”, navodi Silvana Komadina Car koja je predstavljala Jadran na toj važnoj turističkoj prezentaciji.
Posjetitelji su pokazali veliko zanimanje za hotelski smještaj i ponudu boravka u kampovima, kvalitetu plaža, ali i za raznovrsne aktivnosti koje crikvenička regija nudi. Posebno ih zanimaju mogućnosti planinarenja, broj i duljina biciklističkih staza, te ponude za organizirane izlete po Kvarneru.
“Ova izrazita zainteresiranost austrijskih posjetitelja za dolazak u crikveničko-vinodolski kraj nas ohrabruje u prognozama i očekivanjima za ovogodišnju tiurističku sezonu. Uz dobre signale i s drugih tržišta koja su nam tradicionalno naklona na nama je da se samo dobro pripremimo za još jednu uspješnu sezonu, ne samo onu glavnu već i proljetnu kao i jesensku”, kaže predsjednica Uprave Jadrana d.d. Irina Tomić naglašavajući da zajednički nastupi turističkih zajednica i vodećih turističkih tvrtki na međunarodnom tržištu doprinose učinkovitijem predstavljanju hrvatske turističke ponude.
“Ovakvi događaji, poput bečkog Ferien Messea, prilika su za jačanje suradnje među svim dionicima domaće turističke industrije za promicanje naših vrijednosti i usluga na međunarodnom tržištu”, zaključuje Tomić.
Foto: Jadran d.d.