Studija koju su 2021. godine zajednički proveli CHEQ i Sveučilište u Baltimoreu naziva “Ekonomska cijena loših aktera na internetu: Lažne online recenzije 2021.” otkrila je da lažne online recenzije putovanja izravno utječu na potrošnju potrošača i nanose štetu koja se broji u milijardama dolara.
Izvješće je izrađeno s CHEQ-om, vodećom tvrtkom za sigurnost u akviziciji kupaca (CAS) i profesorom R...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium