LifeClass Terme Sveti Martin investirale 2.5 milijuna kuna u Aquapark MartiLandia

Sjever Hrvatske postao je bogatiji za novu turističku atrakciju –  oazu vodene zabave – Aquapark MartiLandia.  LifeClass Termi Sveti Martin ušla je u investiciju od preko 2.5 milijuna kuna...

Sjever Hrvatske postao je bogatiji za novu turističku atrakciju –  oazu vodene zabave – Aquapark MartiLandia. 

LifeClass Termi Sveti Martin ušla je u investiciju od preko 2.5 milijuna kuna te s partnerima New Dieresin Contract S.r.l., vodećom tvrtkom u Europi po dizajnu, konstrukciji i instalaciji specijaliziranih proizvoda za vodene tobogane i bazene iz Italije te hrvatskom tvrtkom HJ Projekt iz Murskog Središća preuredila vodeni park. 

Novom investicijom LifeClass Termi Sveti Martin žele dodatno Terme uzdignuti u prepoznatljiv healthness resort, a Aquapark Martilandia je ovom investicijom postao najkvalitetniji aquapark na sjeveru Hrvatske kao i u regiji na području Slovenije, Austrije i Mađarske u radijusu 150 kilometara.

Tri nova velika tobogana, standardni otvoreni, adrenalinska kamikaza i lijevak, kao i novo dječje vodeno igralište s dva tobogana dio su novog vodenog parku novog naziva MartiLandia u Termama Sveti Martin. 

Investicija u Aquapark MartiLandia još jedan je dokaz da LifeClass Terme Sveti Martin kontinuirano investiraju u kvalitetu usluge i proizvoda jer je to jedini način za zadržati poziciju najkvalitetnijeg termalnog resorta u RH, istaknuo je Igor Nekić, generalni direktor LifeClass Termi Sveti Martin te napomenuo kako su LifeClass Terme Sveti Martin u posljednjih sedam mjeseci investirale preko 3.5 milijuna kuna u hotel, od čega je preko 2.5 milijuna kuna bilo investirano u Aquapark MartiLandia.

Sve realizirane investicije su pomno odabrane u svrhu povećanja kvalitete usluge što u konačnici dovodi do povećanja zadovoljstva gostiju i boljih rezultata. Pozitivan trend u rezultatima LifeClass Termi Sveti Martin pokazuje nam da  je smjer u kojem se poduzeće razvija ispravan te ćemo u budućnosti nastaviti investirati u kvalitetu, a sve u svrhu veće konkurentnosti na turističkom tržištu.“ istaknuo je Nekić.

Naziv Aquaparka MartiLandia nastao kao asocijacija na mjesto u kojem živi jelen Marti, maskota aquaparka, jer oko područja LifeClass Termi Sveti Martin obitava puno divljih životinja, a najviše jelena, životinje koju djeca vole. 

Na krilima ESPA (European Spa Award) nagrade koju smo primili prošli mjesec za kategoriju Inovativni Spa koncept, strategija prodaje u budućem razdoblju će se još jače fokusirati na germanskim tržištima te tržištima istočne Europe (Mađarska, Poljska, Češka, Slovačka). Također okrenut ćemo se prema novim tržištima kao npr. Italija, Njemačka i Srbija. Kroz healthness strategiju prodaje promovirat ćemo i naglašavati učenje dr. Rudolfa Steinera te antropozofiju koji su implementirani u naše proizvode i usluge.” istaknula je Nuša Korotaj, direktorica prodaje i marketinga

Vijesti: