Loyalty programi nisu rezervirani samo za velike hotelske lance: Ranč Ramarin pokrenuo program vjernosti

Primjer lokalne lojalnosti u ruralnom turizmu.

Foto: Ranč Ramarin

Autor:  Goran Rihelj

16. lipnja 2025.

Ranč Ramarin, nakon nadavnog proširenja i otvaranje hotela sa 18 soba, napravio je novi iskorak prema digitalnom i pametnom turizmu kroz program vjernosti - Ranč Ramarin Loyalty aplikaciju.

U vremenima kad se borimo za svakog gosta, a još više za njegov povratak, primjer Ranča Ramarin pokazuje kako i manji turistički subjekti mogu razviti efikasan i ciljan loyalty program, usmjeren ne samo na povećanje potrošnje, već na izgradnju dugoročnog odnosa s gostima.

Loyalty program Ranča Ramarin temelji se na jednostavnom, ali učinkovitom modelu: svaki ostvareni račun donosi bodove, koji se kasnije mogu iskoristiti za popuste ili pogodnosti unutar Ramarin kompleksa (smještaj, restoran, jahanje, sportske aktivnosti i dr.). Odlično je i kako je program otvoren i za individualne goste i za poslovne korisnike, čime dodatno podupiru segment team buildinga i korporativnih događanja kao i otvorenost prema svima kroz najam sportkih terena. 

Cilj programa je kao i uvijek aktivacija i ponovna motivacija dolaska. Sustav također omogućuje personalizaciju ponuda i praćenje potrošačkih navika, što je posebno važno za manja ruralna odredišta koja žele povećati dužinu boravka i prosječnu potrošnju po gostu. Važan element je kako danas programi vjernosti stvaraju bazu podataka i analitiku, kao najvažniji alat u danjem razvoju poslovanja. 

1750055912973

Kontinuiranom digitalizacijom želimo se pozicionirat na tržištu kao moderna i inovativna destinacija koja je na ponos cijele Slavoniji, ističe Marin Samardžić i dodaje: 

"Svaki put kad gosti i posjetitelji posjetite ranč, skupljaju bodove i otključavaju razne pogodnosti na Ramarinu. Najbolji dio aplikacije je skupljanje bodova prilikom konzumacije hrane u restoranu koje moghu kasnije iskoristiti na aktivnosti poput igranja padela, tenisa, pickleball, jahanja mini golfa i još mnogo toga. Stoga kada gosti skupe dovoljan broj bodova, mogu ih zamijeniti za nagrade, popuste i besplatne usluge. Također, direktno putem apliakcije može se rezervirajte stol u restoranu, termine za sportske terene ili jahanje" navodi Samardžić.

Ovaj primjer je dokaz i kako "loyalty programi" nisu rezervirani samo za velike hotelske lance i aviokompanije, nego i kako primjer lokalne lojalnosti u ruralnom turizmu. Oni su alat odnosa, platforma povjerenja i most između iskustva i povratka. 

/// Ranč Ramarin otvorio hotel: kada obiteljska vizija postane temelj održivog turizma Slavonije

Ramarin pokazuje kako ruralni i kontinentalni turizam mogu koristiti alate “velikih” na svoj način: lokalno, personalizirano i usmjereno na vrijednost. Jer turizam se ne gradi samo dolascima, nego ponovnim dolascima. A u vremenu kad su svi gosti vaši gosti, najvažnije pitanje je: tko vam se želi vratiti?

U zemlji u kojoj još uvijek premalo pričamo o Slavoniji kao turističkoj regiji, Ramarin pokazuje da turizam nije privilegija obale, već rezultat odluke da se investira, vjeruje i gradi.

Ako u svemu tome gost osjeti pažnju, emociju i autentičnost - onda se vraća. Ne zbog bodova. Nego zbog osjećaja.

I to je, na kraju, najvrijedniji kapital svakog domaćina.

Autor:  Goran Rihelj

16. lipnja 2025.