Ranč Ramarin, nakon nadavnog proširenja i otvaranje hotela sa 18 soba, napravio je novi iskorak prema digitalnom i pametnom turizmu kroz program vjernosti - Ranč Ramarin Loyalty aplikaciju.
U vremenima kad se borimo za svakog gosta, a još više za njegov povratak, primjer Ranča Ramarin pokazuje kako i manji turistički subjekti mogu razviti efikasan i ciljan loyalty program, usmjeren ne samo na povećanje potrošnje, već na izgradnju dugoročnog odnosa s gostima.
Loyalty program Ranča Ramarin temelji se na jednostavnom, ali učinkovitom modelu: svaki ostvareni račun donosi bodove, koji se kasnije mogu iskoristiti za popuste ili pogodnosti unutar Ramarin kompleksa (smještaj, restoran, jahanje, sportske aktivnosti i dr.). Odlično je i kako je program otvoren i za individualne goste i za poslovne korisnike, čime dodatno podupiru segment team buildinga i korporativnih događanja kao i otvorenost prema svima kroz najam sportkih terena.
Cilj programa je kao i uvijek aktivacija i ponovna motivacija dolaska. Sustav također omogućuje personalizaciju ponuda i praćenje potrošačkih navika, što je posebno važno za manja ruralna odredišta koja žele povećati dužinu boravka i prosječnu potrošnju po gostu. Važan element je kako danas programi vjernosti stvaraju bazu podataka i analitiku, kao najvažniji alat u danjem razvoju poslovanja.