Marketinški i operativni plan hrvatskog turizma do 2026. izrađuju jedna španjolska i dvije hrvatske tvrtke

Izradu “Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2022. do 2026.”, kako doznaje Poslovni.hr, Skupština Hrvatske turističke zajednice povjerila je zajednici ponuditelja koju čine:  španjolska tvrtka T.H.R....

Izradu “Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2022. do 2026.”, kako doznaje Poslovni.hr, Skupština Hrvatske turističke zajednice povjerila je zajednici ponuditelja koju čine:  španjolska tvrtka T.H.R. Asesores en turismo, hoteleria y recreacion, S.A., Horwath i Horwath Consulting Zagreb d.o.o. i Millenium promocija d.o.o.

Ponuđena cijena iznosi 3.480.000,00 kuna bez uključenog PDV-a, a HTZ s odabranim ponuditeljem treba pristupiti sklapanju ugovora o provedbi projekta, u skladu s natječajem ponuđenom cijenom. Rok za provedbu projekta iznosi 200 kalendarskih dana, a počinje teći s danom potpisivanja ugovora.

“Izrada Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma, između ostalog, zahtijevat će duboku analizu ključnih inozemnih turističkih tržišta i segmenata potrošača, odnosno opširnu analitičku osnovu, izradu strateškog okvira, operativnih marketinških aktivnosti i implementacijskih planova, te redefiniranje brenda hrvatskog turizma kroz izradu smjernica za novi krovni komunikacijski koncept. Također, “Strategija razvoja održivog turizma do 2030. godine”, koja je trenutno u izradi, predstavljat će jednu od ključnih podloga za izradu “Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje 2022. do 2026.”, u okvirima do sada definiranih postavki, kao i postavki koje će biti artikulirane u završnim fazama izrade ovog nacionalnog razvojnog dokumenta (nositelj Ministarstvo turizma), sve do njegovog konačnog usvajanja”, pojasnili su iz Hrvatske turističke zajednice za Poslovni.hr.

Podsjetimo kako je Ministarstvo turizma i sporta, temeljem objavljenog Natječaja, zadaću izrade Strategije razvoja održivog turizma do 2030. godine i Nacionalnog plana razvoja održivog turizma do 2027. godine dodijelila konzorciju: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci (FMTU) i BlueRock Consulting

Radi se o velikoj odgovornosti i važnom dokumentu, što je s druge strane i veliko priznanje Fakultetu za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci. Riječ je, kako je za HrTurizam između ostaloga pojasnila dekanica Fakulteta prof. dr. sc. Sandra Janković, o krovnim strateškim dokumentima razvoja turizma Republike Hrvatske za ovo desetljeće.

///STRATEGIJU RAZVOJA ODRŽIVOG TURIZMA RADIT ĆE FAKULTET ZA MENADŽMENT U TURIZMU I UGOSTITELJSTVU SVEUČILIŠTA U RIJECI I BLUEROCK CONSULTING


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN