Takozvani "drip pricing" i dalje je popularna prodajna tehnika u industriji putovanja. Prodavač kupca navodi na psihološko i emocionalno ulaganje u ponudu koju iznosi, a potom u nju uvodi male dodatne troškove.
No, Marriott International namjerava do 15. svibnja u ukupnim cijenama koje prikazuje u početnim rezultatima pretraživanja na svojoj web stranici i u mobilnoj aplikaciji objaviti i odmarali...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium