U vremenu kada je sve „PR“, a sadržaj često gubi dubinu pod težinom klikova i vizualne površnosti, u Novalji se strateški i promišljeno događa nešto sasvim drugo – MarsOvca, manifestacija koja nije proizvod trenda, već istinskog identiteta destinacije.
Manifestacija koja slavi lokalnu baštinu i sve čari otočkog hedonizma. MarsOvca je kulturno-gastronomski hommage načinu života, otočnoj tradiciji i težačkom načinu života te prvenstveno Paškoj ovci.
Autentičnost kao glavni kapital, a ne kopija "Toskane", "Provanse", "Istre" itd...
Stalno ističem kako je autentičnost sama esencija turizma i kako turisti putuju da upoznaju i dožive novi način i kulturu življenja te kako u našoj ponudi moramo biti - to što jesmo, a ne loše kopije. Pogotovo u Hrvatskoj gdje imamo toliku raznolikost iz regije u regiju, samo moramo dobro upakirati priče i ispričati ih.
Upravo taj doživljaj turisti žele doživjeti i to nam mora biti jedan od glavnih turističkih proizvoda. To je održivi i kvalitetni turizam. To je recept za produženje turističke sezone. To je taj premium i kvalitetni proizvod kojem se teži.
MarsOvca je mnogo više od gastro događanja. To je sinteza kulturne baštine, pejzažne posebnosti i suvremenog turističkog promišljanja. U svojoj drugoj iteraciji, manifestacija ne samo da je ispunila, nego je nadmašila očekivanja.
Što potrvđuje i podatak kako je MarsOvca okupila više nego duplo posjetitelja nego što je očekivano. Ako još k tome dodamo činjenicu kako se manifestacija održala na releativno dislociranoj plaži bez ikakve ljudske infrastrukture, nego samo one prirodne - u kršu i kamenu, da se do plaže dolazi makadamom i dio pješke, ovaj uspjeh je time veći - kao i dokaz kako je autentičan i kvalitetan sadržaj motiv dolaska.