Međimurje daje više! – odlična i do sada najbolja domaća kampanja

Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Terme Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i komercijalnog sektora pokrenula je turističku kampanju pod sloganom „Međimurje daje više!“. Napokon...

Turistička zajednica Međimurske županije u suradnji s LifeClass Terme Sveti Martin i 50-ak partnera iz javnog i komercijalnog sektora pokrenula je turističku kampanju pod sloganom „Međimurje daje više!“.

Napokon kampanja okrenuta domaćem gostu te do sada jedina cjelovita kampanja koja ima glavu i rep. Tako se radi jedna cjelovita kampanja, koja nije definirana samo jednim promotivnim video. No, krenimo redom. Od prvog dana ističem kako je sada prilika za kontinentalni i ruralni turizam, no kako se potrebno istaknuti i pozicionirati, a do sada nažalost nitko nije iskočio i zauzeo poziciju na tržištu.

Kampanja traje od 15. lipnja do 15. rujna 2020. a pokrenuta je s ciljem da se u nadolazećim mjesecima ostvari što bolji turistički promet koji je u velikoj mjeri smanjen. Glavna ideja kampanje „Međimurje daje više!“ je tržištu umjesto natjecanja u spuštanju cijena ponuditi besplatan bonus na temelju ostvarene potrošnje te tako stimulirati potencijalne goste da se odluče za odmor u Međimurju.

Za svakih potrošenih 250 kuna dobiva se kupon za jednu od više od 100 besplatnih usluga

Umjesto klasičnih popusta, u Međimurju su se odlučili za drugačiji i po meni pametniji pristup – uz ostvareno noćenje ili ostvarenu potrošnju gost dobiva dodanu vrijednost kroz gratis sadržaje u obliku bonus kupona.

Naime, bonus je u obliku kupona koji svaki gost dobiva od smještajnog, ugostiteljskog ili drugog turističkog komercijalnog ponuđača usluga uz uvjet da je gost ostvario potrošnju u iznosu od najmanje 250 kuna (jednokratno) u bilo kojem od komercijalnih ponuditelja ugostiteljsko-turističkih usluga u Međimurju.

Komercijalni partneri uručuju kupon pri realizaciji usluge, odnosno prilikom dolaska u smještajni objekt, a kod ugostiteljskih usluga nakon plaćanja računa. Dobivenim kuponom gost može besplatno jednokratno posjetiti jedan od javnih turističkih sadržaja i lokaliteta ili jednokratno koristiti jednu od turističkih usluga koje će donirati javni ili komercijalni partneri u projektu.

Uvjeti i način korištenja kupona su objavljeni na posebnoj web stranici  www.visitmeđimurje.com/ na kojoj se može pratiti tijek cijele akcija, kao i na promotivnom letku koji će se dijeliti uz kupone.

Za potrebu kampanje napravljena je nagradna igra, posebna web podstranica – Međimurje vam daje više, video spot te su napravljeni posebni vizuali koji prate cijelu kampanju, a kampanja se oglašava preko online i offline medija.

Kampanjom „Međimurje daje više!“ turistički subjekti u Međimurskoj županiji jasno su definirali što žele postići, kako je istaknuo predsjednik Turističke zajednice Međimurske županije Rudi Grula, a to je prenijeti tržištima poruku da je Međimurje sigurna, kvalitetna, zanimljiva i sadržajna destinacija za odmor tijekom cijele godine, koja za „fer“ cijenu nudi kvalitetnu uslugu, a goste nagrađuje s dodatnom vrijednošću.

Cilj je ostvariti što je moguće veći broj dolazaka i noćenja gostiju u Međimurje u ostatku godine, produžiti prosječnu dužinu boravka gostiju u Međimurju, potaknuti što veću potrošnju gostiju koji će Međimurje odabrati za svoj odmor, ali i potaknuti potrošnju lokalnog stanovništva u ugostiteljskim i drugim turističkim objektima u Međimurju.” ističe Grula.

Još jednom bi naglasio rečenicu: “ali i potaknuti potrošnju lokalnog stanovništva” kao i “fer” cijenu tj. vrijednost za novac, što je najvažniji faktor, a ne sama cijena.

U projekt je uključeno oko 50-ak partnera koji nude više od 100 besplatnih doživljaja koji uključuju sportske aktivnosti i yogu, ulaznice za posjete muzejima i zbirkama, vođene turističke ture, degustacije vrhunskih vina i slasnih jela, korištenja e-bikea, ulaznice za događanja, i zabavne adrenalinskih avanture.

Međimurje nam sa svim svojim potencijalima, sadržajima i nagradama ne dozvoljava da budemo prosjek, već da kontinuirano dajemo više u usluzi i kvaliteti. Ovakav pozitivan projekt, uz našu standardnu i kvalitetnu uslugu gostima, daje još više sadržaja besplatno, čime ćemo se istaknuti pred ostalom konkurencijom i pokazati da smo itekako bitan faktor turizma u Hrvatskoj.“, poručio je direktor LifeClass Termi Sveti Martin Igor Nekić, jedan od partnera koji se uključio u projekt s posebnom ponudom.

Bespovratne potpore za turističke agencije

Također, kako bi ublažili negativne posljedice koronavirusa, Međimurska županija raspisala je Javni poziv za dodjelu bespovratnih potpora za sufinanciranje rada turističkih agencija/organizatora turističkih putovanja.

Ovim potporama Međimurska županija želi potaknuti rast turističkog prometa i potrošnje na području Međimurja, a za realizaciju projekta osigurano je 50 000 kuna iz Županijskog proračuna.  Potpora Županije iznosi 50 kuna po ostvarenom turističkom noćenju na području Međimurske županije, a potpore će se isplaćivati temeljem prijava organizatora putovanja do kraja 2020. godine ili do iskorištenja predviđenih sredstava.

Dođite u Međimurje jer Međimurje vam daje više – više prirode, više zdravlja, više pjesme, više ukusnih jela i vina, više kvalitete i više sigurnosti!poruka je kampanje koja poziva sve u Međimurje.    

Bravo Međimurje.

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN