Ministarstvo turizma dodijelilo sredstva kroz program “Konkurentnost turističkog gospodarstva” – KTG

Ministarstvo turizma danas je u Istri potpisalo ugovore s korisnicima programa “Konkurentnost turističkog gospodarstva” s područja Istarske županije. Ukupno je u sklopu programa „Konkurentnost turističkog gospodarstva“ dodijeljeno 23,6 milijuna...

Ministarstvo turizma danas je u Istri potpisalo ugovore s korisnicima programa “Konkurentnost turističkog gospodarstva” s područja Istarske županije.

Ukupno je u sklopu programa „Konkurentnost turističkog gospodarstva“ dodijeljeno 23,6 milijuna kuna za 453 projekta, od kojih je 60 s područja Istarske županije.

Istru svake godine posjeti više od 4 milijuna turista, a kako bi našim gostima pružili raznoliku ponudu i osigurali nastavak rasta prihoda koji se ostvaruju u turizmu, važno je kontinuirano raditi na stvaranju novih turističkih proizvoda i usluga. Ove godine kroz program „Konkurentnost turističkog gospodarstva“ sufinanciramo 453 projekta čime se stvaraju kvalitetne ponude koje su u skladu sa svjetskim turističkim trendovima“, naglasio je ministar turizma Gari Cappelli prilikom potpisivanja ugovora.

Sredstva kroz program „Konkurentnost turističkog gospodarstva“ su namijenjena povećanju kvalitete i dodatne ponude ugostiteljskih objekata, razvoju novih proizvoda u destinaciji, održivom razvoju, internacionalizaciji poslovanja, korištenju novih tehnologija i slično. Korisnici sredstava su subjekti malog gospodarstva (trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge) te obiteljska poljoprivredna gospodarstva koja pružaju ugostiteljske i/ili turističke usluge.

Program je sastavljen od četiri mjere, od kojih svaka ima različitu namjenu sufinanciranja

Kroz “Mjeru A” podupire se povećanje standarda, kvalitete i dodatne ponude smještajnih objekata vrste: hoteli, kampovi, ostali ugostiteljski objekti za smještaj i obiteljska poljoprivredna gospodarstva, sufinanciranjem prihvatljivih projektnih aktivnosti, kao što su: podizanje kvalitete uz uvjet dostizanja više kategorije, razvoj i unaprjeđenje dodatnih sadržaja, tematsko definiranje smještajnih kapaciteta, ulaganje u zeleno poduzetništvo, izgradnju novog kampa ili kamp odmorišta u kontinentalnom dijelu Hrvatske, jadranskom zaleđu te na otocima gdje takvih sadržaja nema, aktiviranje planinarskih i lovačkih domova, izgradnja ili uređenje objekata za robinzonski i bike&bed smještaj, povećanje i poboljšanje uvjeta za boravak osoba s invaliditetom, uređenje izletišta, kušaonica, vinotočja, te razvoj etno, tradicijskih, lovnih, ribolovnih, konjičkih i drugih dodatnih sadržaja na poljoprivrednim gospodarstvima.

Kroz “Mjeru B” potiče se razvoj posebnih oblika turizma kao što su ciklo-turizam, aktivni i pustolovni kroz ulaganja u infrastrukturu, servise i opremu, uređenje potrebne infrastrukture i ulaganja u opremu za špilje, rafting, stijene za penjanje, vidikovci, adrenalinske parkovi, golf vježbališta, te promotivne aktivnosti za postojeću ponudu. Kroz ovu mjeru podupiru se i zabavni, adrenalinski i tematski parkovi, tradicijski mali ploveći hoteli, obnova i uređenje izletničkih drvenih brodova tradicijske izgradnje, te kreiranje paket aranžmana novih turističkih proizvoda za tržišta posebnih interesa.

“Mjera C” odnosi se na dostupnost i sigurnost turista, kroz sufinanciranje javno dostupnih defibrilatora (medicinski uređaji za spašavanje i oživljavanje) u ugostiteljskim objektima na otocima i na brodovima za krstarenje Jadranom, te poticanje razvoja i primjene inovativnih IT tehnologija u turizmu.

“Mjera D” odnosi se na prepoznatljivost, pa će se tako i ove godine sufinancirati plasman „Hrvatskih otočnih proizvoda“ kroz turizam, te veći međunarodni skupovi u Hrvatskoj koji su vezani za investicije u turizmu, razvoj i unapređenje posebnih oblika turizma.

Sve odluke o odabiru projekata kroz program KTG pogledajte u prilogu.

  • Mjera A1 (sve vrste iz skupine „hoteli“)
  • Mjera A2 (kampovi i kamp odmorišta)
  • Mjera A3 (ostali ugostiteljski objekti za smještaj)
  • Mjera A4 (obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo – OPG)
  • Mjera B (razvoj posebnih oblika turizma)
  • Mjera C (defibrilatori i IT tehnologije)
  • Mjera D (prepoznatljivost i „Hrvatski otočni proizvod“)

Vijesti: