Danas je održana 39. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a u sklopu koje je usvojen Godišnji program rada HTZ-a za 2025. godinu.
Sukladno novom programu, HTZ u idućoj godini planira ukupni prihod od 55,3 milijuna eura, što uključuje i prihode iz posebnih fondova. Prilikom provođenja promotivnih aktivnosti posebno će se voditi računa o onim kriterijima kojima gosti, po najnovijim recentnim istraživanjima, pridaju najviše pažnje, a to je sigurnost destinacije, ugodna klima, cjenovna konkurentnost i gostoljubivost domaćina.
Na Turističkom vijeću razgovaralo se i o tijeku reforme upravljanja razvojem turizma, a Turističko vijeće dalo je punu podršku reformi te svim naporima koje Vlada RH ulaže u razvoj održivog turizma kako bi se osigurala njegova uspješnost i konkurentnost i u budućnosti.
„Danas smo usvojili Godišnji program rada HTZ-a za 2025. godinu koji slijedi sve naše strateške ciljeve te su sve aktivnosti usmjerene na daljnje profiliranje i jačanje Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije. Kada govorimo o sljedećoj godini, još jednom moramo istaknuti kako će jedan od ključnih čimbenika za odabir destinacije biti cijene, odnosno kvaliteta ponuđene usluge u odnosu na cijenu. Zato apeliram ponovo na sve dionike u sektoru da budu realni u formiranju cijena, odnosno da cijena prati kvalitetu usluge, jer svako podizanje cijena koje nema svoju opravdanost, tržište će kazniti. Naše konkurentne zemlje već su se ove godine vratile u potpunosti, a trebamo biti svjesni kako se mnoga naša emitivna tržišta nalaze u izazovnoj gospodarskoj situaciji te će cijena više nego ikada do sada biti važna za odabir destinacije“, rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina.
Među aktivnostima koje će se realizirati tijekom 2025. su i prioritetne inicijative Strateškog marketinškog i operativnog plana do 2027., odnosno fokus će biti na 11 od 23 definirane inicijative među kojima su programi dizajna inovativnih vrijednosti u sklopu kojih će fokus biti na premium segmentu ponude, ali i na manje poznatim destinacijama. Također, radit će se i na daljnjem promicanju turističke ponude u pred i posezoni te na unapređenju zračne povezanosti, a predviđena je i implementacija novih komunikacijskih alata u sklopu novog krovnog komunikacijskog koncepta.
„Ukupni planirani prihod HTZ-a u 2025. veći je za 1,1 posto u odnosu na ovogodišnji te smo programom rada za iduću godinu pojedinačno utvrdili sve planirane zadatke i potrebna financijska sredstva za njihovo izvršenje. Prilikom planiranja i definiranja ciljeva u obzir smo uzimali aktualne tržišne trendove prema kojima će najvažniji motivi putovanja biti turistički proizvodi poput kulture i baštine, city breaka te boravka u prirodi. Riječ je o segmentima ponude u kojima je Hrvatska vrlo konkurentna na globalnoj razini, a u prilog nam idu i pokazatelji prema kojima će putnici, posebice oni iz Europe, za svoja putovanja osigurati nešto veće budžete u odnosu na ovogodišnje“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, naglasivši kako su među ključnim strateškim ciljevima HTZ-a za iduću godinu repozicioniranje brenda Hrvatske, ravnomjernija distribucija turističkog prometa kroz godinu, teritorijalna disperzija prometa te povećanje potrošnje po turistu.
Foto: HTZ