Ne dan ili tjedan, nego cijeli mjesec: Osječko-baranjska županija poziva na Vinski mjesec

Važan kontekst u brendiranju destinacije.

Autor:  HrTurizam.hr

6. svibnja 2024.

Turistička zajednica Osječko-baranjske županije u suradnji s turističkim zajednicama Valpova, Osijeka, Draža, Baranje, Erduta i Đakova predstavlja Vinski mjesec Osječko-baranjske županije koji će trajati od 11. svibnja do 5. srpnja 2024.

Vinski mjesec poseban je jer traje dulje od kalendarskog mjeseca - tijekom svibnja i lipnja, pa sve do početka srpnja, te nudi velik izbor prigoda za druženje uz čašu vina s pogledom na vinograde, dvorce i druge ruralne i gradske vizure.

Po mnogočemu vinska ponuda u Slavoniji i Baranji pripada skupini “naj”, najveći proizvođači vina u Hrvatskoj, najveći vinski podrum, najveći vinograd, najveća bačva…, usudimo se reći i najbolja hrvatska vina, posebice bijela.

Stoga s pravom možemo reći kako je istok Hrvatske vinski raj, poručuju iz Turističke zajednice Osječko-baranjske županije.

Ove godine Vinski mjesec započinje 11. svibnja Festivalom sira i vina u Valpovu, a zatim se uz vino družimo u Osijeku na Vinskoj šetnji muzejima 17. svibnja, na Večeri vina i umjetnosti 18. svibnja, te 25. svibnja na osječkom Wine & Walku.

 

Tzobz vinskimjesecobz 14 sve post

Svibanj ćemo završiti u Dražu u Baranji manifestacijom Vino i tambure 31. svibnja, a i mjesec lipanj nastavit će se u baranjskom vinogorju, 1. dana lipnja u Kamencu uz popularni Baranja Wine & Walk tijekom kojega u laganoj hiking-šetnji možete doživjeti vinograde i pitoreskne vidike Banskog brda.

Vikend kasnije nastavlja se u vinsko-rekreativnom stilu u Zmajevcu na Vinatlonu 8. lipnja, a istoga dana u nedalekom erdutskom vinogorju na manifestaciji Fiš&Aljmaš otkrijte koje vino najbolje paše uz dunavsku ribu.

Drugi dio lipnja i sam početak srpnja donose nam nova nezaboravna vinska iskustva. Otkrijte bajkovito Đakovačko vinogorje i otvorene podrume Mandićevca 21. lipnja i Trnave 22. lipnja u sklopu Bonavite, jedne od naših najstarijih vinskih manifestacija.

Kraj Vinskog mjeseca proslavite s 5. srpnja u Osijeku na drugoj ovogodišnjoj Večeri vina i umjetnosti, jednome od najposjećenijih vinskih događaja, uz koncerte, izložbe i najbolja vina Slavonije i Podunavlja.

Zašto je važan vinski mjesec Osječko-baranjske županije, a ne dan ili tjedan?

Odličan primjer kako cijeli program zaokružiti s jednim vizualom. Jasna komunikacija i još bolja promocija. Ovako se promocija bazira na cijelom programu, kao i vizualima, a ne pojedinačnim događanjima. Što je puno efikasnije u promociji i brendiranju. Također, destinacija šalje poruku kako je živa cijeli mjesec, a ne samo jedan vikend. 

Wine walk baranja arhiva tz baranje2
Foto: Wine Walk Baranja Arhiva TZ Baranje

Kako će se iz tjedna u tjedan prolazi sva događanja, sve više će na društvenim mrežama biti raznih objava od posjetitelja, a sve se vežu uz jednu "krovnu" manifestaciju - mjesec vina. Zato nam treba i jedan #hashtag, plakat, promo video, web podstranica, jedan FB event, jedan logo... nastavite niz.

U svakom slučaju, s marketinške i komunikacijske strane, puno efikasnije je zaokružiti jedan mjesec događanja, nego svako događanje zasebno promovirati. Mogu si vizualizirati gornji vizual s programom kao jumbo plakat u Zagrebu. Poruka je jasna: Osječko-baranjska županija je destinacija vina. 

Što svakako i je, kao i cijela Slavonija, Baranja i Srijem. Ako je neka destinacija vina onda je to Slavonija. Kao što je gore navedeno po raznim kriterijima, od najvećih količina proizvodnje vina i vinograda do najpoznatijih vinarija. Samo je potrebno brendiranje koje prate jaka promocija kako bi se brend izgradio ( naravno to je samo jedan dio procesa brendiranja ). A ovakve manifestacije, kao i ovakav program - to svakako jesu.  

Također, ovakvim pristupom dajemo gostima više opcija za biranje, ukoliko ne mogu taj dan ( kiša ili bilo koji drugi razlozi )  ili određeni vikend doći na manifestaciju. Svakako treba spomenuti, kako se vinski mjesec ne događa samo u Osijeku, niti se radi o istom programu tj. onom koji se replicira iz destinacije u destinaciju u Osječko-baranjskoj županiji. 

Kao što vidimo po programu, svako vinsko događanje je drugačije i cilja drugačiju ciljnu skupinu: od Wine&Walk u Baranji, do Urbanog Wine&Walka u Osijeku ili Večer vina i umjetnosti do Vinatlona - što daje na raznolikosti cijelom programu i brendiranju. 

Odličan primjer za sve druge turističke destinacije. 

P.S. Sve naravno dosljedno u vizalima HeadOnEast koju prati cijela destinacija - moderno, jedinstveno  i drugačije. 

Foto: Turistička zajednica Osječko-baranjske županije

Autor:  HrTurizam.hr

6. svibnja 2024.