Novom kampanjom Booking.com potiče ponovnu rezervaciju smještaja u Hrvatskoj

Kampanja je usmjerena prema korisnicima u Hrvatskoj koji su trebali otkazati rezervacije unutar svoje države, a zbog vladinih ograničenja putovanja uslijed koronavirusa kako bi, kada opet postane sigurno putovati,...

Kampanja je usmjerena prema korisnicima u Hrvatskoj koji su trebali otkazati rezervacije unutar svoje države, a zbog vladinih ograničenja putovanja uslijed koronavirusa kako bi, kada opet postane sigurno putovati, rezervirali smještaj u istom objektu. Ovom se inicijativom nastoji hrvatske partnere vratiti uspješnom poslovanju, inspirirati putnike i pružiti podršku lokalnom poslovanju.

Kako bi potaknuo putnike da ponovno rezerviraju isti objekt, Booking.com ponudit će im 15% nagrade (do 100 EUR) nakon ostvarenog boravka, koja će vrijediti za rezervacije napravljene do 31. prosinca 2020. i s datumom odjave do 30. travnja 2021. godine. Osim toga, Booking.com neće naplatiti proviziju za rezervacije napravljene u sklopu ove kampanje, a sve u cilju pružanja dodatne podrške partnerima koji pružaju uslugu smještaja.

Ove inicijative omogućuju da smještajne jedinice na jednostavan način ukažu na mjere opreza koje objekt donosi vezano za koronavirus na stranici objekta. Također, ne naplaćuje se provizija za otkazane rezervacije, rezervacije s izmijenjenim datumima kao i one kompenzirane vaučerom zbog vladinih ograničenja putovanja u određenim područjima. Nova pravila će se primjenjivati retroaktivno, gdje je prikladno.

Booking.com je uveo i alat kojim partnerima omogućuje veću fleksibilnost u primjeni njihovih pravila i načina rada i promiče njihovu uporabu kako bi pomogao objektima iskoristiti potražnju korisnika koji žele fleksibilnost u ova neizvjesna vremena.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN