Objavljen program i govornici Brend Foruma 2024: Brendovi su dio strategije i načina poslovanja
Šest glavnih govornika i uvodničara, šest brend priča, 28 sugovornika kroz četiri panela
Pod motom SVE JE BREND. ILI TO ŽELI BITI! u Zagrebu će se 21. lipnja održati BREND FORUM 2024., jedinstvena konferencija koja će na jednom mjestu okupiti vlasnike tvrtki, predsjednike i članove uprava, direktore kompanija te brojne inozemne i domaće stručnjake, koji će iz pozicije onih kojih odlučuju govoriti o brendovima i brendiranju, podijeliti svoja razmišljanja o ulozi, razvoju brenda/brendova i njihovim poslovnim strategijama.
Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegov nematerijalni dio (good will)? Što je simbolička, a što stvarna vrijednost? Graditi brend ili raditi brend? Kako se boriti s globalnim brendovima? Kako brendirati državu, grad, mjesto, koja je uloga sporta ili kulture? Kako nastaju, nestaju i koliko traju novi brendovi? Jesmo li u zadnjih 20 godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare? Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život i skok brenda? Kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti? Koji su se novi brendovi i sustavi snažno pozicionirali u posljednje vrijeme? Kakva su iskustva iz inozemstva?
Sve su to pitanja na koja će odgovore ponuditi BREND FORUM 2024, powered by Provectus Capital Partners, koji će se održati u prostorima Hotela Academia u Zagrebu.
Šest glavnih govornika i uvodničara, šest brend priča, 28 sugovornika kroz četiri panela, sadržaj je cjelodnevnog Foruma koji će uz hrvatske okupiti i stručnjake iz SAD-a, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije.
Na Forum dolazi kao key note speaker i Kimberly Kociencki, predsjednica Uprave Society of Product Licensors Committed to Excellence (SPLiCE), jedne od najvećih asocijacija na svijetu za licenciranje proizvoda, svojevrsnog think-tanka s najboljim praksama za davatelje licenci robnih marki. Okupljenih više od 500 svjetskih brendova u 50 industrijskih sektora ostvaruje godišnje više od polovine svih svjetskih prihoda u retailu od licencinga (u članstvu su P&G, Ferrero, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo, Monster.. itd).