S ciljem popularizacije rezultata znanstvenog rada i diseminacije rezultata istraživanja najširoj stručnoj javnosti, Institut za turizam je izradio interaktivnu mrežnu stranicu na kojoj su prikazani rezultati istraživanja o obilježjima turističke potražnje Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019.
Mrežna stranica namijenjena je najširoj stručnoj javnosti – turističkim profesionalcima, medijima, studentima ali i svima onima koji žele imati pristup kvalitetnim i relevantnim podacima o obilježjima, stavovima i potrošnji turista koji posjećuju Hrvatsku. Na stranici su prikazana različita obilježja turističke potražnje u Hrvatskoj, koja se mogu analizirati prema regiji boravka turista, odnosno sezoni boravka.
Podsjećamo, istraživanje Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019 je po prvi put provedeno na području cijele Hrvatske (a ne samo u primorskim županijama) te obuhvaća cijelu godinu (a ne samo ljetne mjesece). Cilj ovog nacionalnog istraživanja bio je profilirati turističku potražnju u Hrvatskoj prema motivaciji, aktivnostima, zadovoljstvu i potrošnji, prema glavnim regijama, sezonama i vrsti smještaja.
Istraživanje je provedeno od svibnja 2019. do ožujka 2020. godine na uzorku od 13.582 ispitanika u hotelima, hostelima, kampovima i obiteljskom smještaju u 143 mjesta diljem Hrvatske, a obuhvaćeni su domaći gosti i gosti s 24 najvažnija emitivna tržišta.
Interaktivna stranica TOMAS Hrvatska 2019.
Cijelo istraživanje pronađite u prilogu.
Prilog: Donosimo cijelo istraživanje „Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj – TOMAS HRVATSKA 2019“