Odlična suradnja! St. Martin’s, pivo koje je nastalo suradnjom pivovare Lepi Dečki i Termi Sveti Martin

Odlična suradnja i sinergija, koja je dokaz kako je turizma puno više od smještaja. U jeku neizvjesnog ljeta Lifeclass Terme Sveti Martin i pivovara Međimurski Lepi Dečki osmislili su...

Odlična suradnja i sinergija, koja je dokaz kako je turizma puno više od smještaja.

U jeku neizvjesnog ljeta Lifeclass Terme Sveti Martin i pivovara Međimurski Lepi Dečki osmislili su novo pivo. Lokaano craft pivo – St. Martin’s svakako postaje novi brend Međimurja, ali i prvo craft pivo nastalo u suradnji neke hrvatske craft pivovare i jednog hotelskog resorta, odnosno termi. Odličan spoj lokalnog poduzetništva, pripadnosti, brendiranja, turizma te u konačnici kvalitetne ponude, što mora biti imperativ.

Proizvedeno u stilu „kölscha“ pivo St. Martin’s je postalo most i još čvršća poveznica međimurske craft pivovare i termi, pokretača turizma u Međimurju. Stilski definirano kao „kölsch“, geografski unikatan stil piva proizvedenog u okolici Kölna u Njemačkoj, St. Martin’s je tako postao jedinstveni proizvod u Međimurju i Hrvatskoj.

St. Martin’s, pivo u stilu kölscha, zlatni je ale, lagano i iznimno pitko. Pivo ima temelje od pilsner slada, carapilsa i malo pšenice. Hmelj je njemački Hallertau blanc, no tek minimalnih pola grama po litri što nam daje samo 18 jedinica gorčine. Za fermentaciju je zaslužan Lallemandov kölsch kvasac za do 4.5% alkohola.

Proizvedeno po pravilima Reinheitsgebota, njemačkog zakona o čistoći piva logičan je stil za produljenje dugogodišnje suradnje Lifeclass Termi Sveti Martin i pivovare Međimurski Lepi Dečki. Inače, Terme Sveti Martin godinama već surađuju s manjim dobavljačima, lokalnim proizvođačima i potiču proizvodnju i plasman kvalitetnih proizvoda na tržište u svom termalnom kompleksu. 

Suradnja s malim dobavljačima i proizvođačima je u srži poslovanja Lifeclass Termi Sveti Martin. Već pune tri godine, od početka njihove proizvodnje, prezentiramo i nudimo portfolio craft pivovare Međimurski Lepi Dečki“ rekao je Igor Nekić, direktor Termi i dodao: „Stvaranje novog, zajedničkog, brenda produbljuje već ionako odlične veze pivovare i termi i doprinosi stvaranju dodatne vrijednosti, ali i turističkoj kvaliteti Međimurja. Za posjetitelje i turiste pripremamo 2000 litara piva mjesečno ovog odličnog piva s našim specijalnim termalnim dodirom, a pivo ćete moći potražiti i diljem Međimurja i Hrvatske kao St. Martin’s!

Međimurje u 2020. se pokazuje kao turistički hit čemu pridonose i konkretni brojevi, posjeti i noćenja, ali i turistička potrošnja. Pivo iz pivovare Lepi Dečki nezaobilazan je poklon i proizvod za sve posjetitelje Međimurja i kao takvo zasigurno „daje više“. 

Pivovara je u 2020. krenula s novom investicijom, vlastitom zgradom, proširenim kapacitetima i željom za rast i širenje portfelja piva i komplementarnih proizvoda“ rekao je Danijel Radek, direktor pivovare Međimurski Lepi Dečki te dodao kako je suradnja s termama Sveti Martin odlična prilika i za njih osobno da pokažu kvalitetu i mogućnosti koje nude..

Početkom drugog kvartala 2020. Lepi Dečki preselili su u vlastiti, novi, pogon u Mihovljanu kraj Čakovca čije se službeno otvaranje tek očekuje. Povećanje proizvodnih kapaciteta na čak 500 hektolitara mjesečno, izgradnja i opremanje vlastitog laboratorija i širok portfelj pivskih proizvoda garancija su međimurske kvalitete, ali i zalog za budućnost ne samo u ugostiteljskom, već i u turističkom i proizvodnom aspektu.

St. Martin’s pivo možete pronaći i u bocama, kao i točenu verziju već od ovog tjedna diljem Hrvatske u odabranim dućanima, ugostiteljskim objektima, ali i u Termama Sveti Martin i u restoranu Stari Hrast. 

Hoteli, restorani, kafići… u svojoj ponudi morate imate domaća i lokalna craft piva

Također, ovo je odličan primjer poticanja i svijesti lokalne pripadnosti kroz autentičnu i lokalnu, ali i kvalitetnu ponudu u našem turizmu. Želimo kvalitetni turizam, moramo imati i kvalitetnu te autentičnu ponudu. To je smisao turizma, pogotovo jer se imamo čime ponositi.

Hoteli, restorani, kafići… u svojoj ponudi moraju imati lokalne i autentične proizvode. Od craft piva, vina, gina, likera i svih drugih pića. Želimo li dužu sezonu i kvalitetnije goste? Ako da, ovo je smjer. Kako s vinskim cestama, podrumima i degustacijama, tako svakako i craft pričom, koja doživljava svoju “renesansu” u Hrvatskoj, a pogotovo u Europi.

Moramo prodavati i pričati naše priče, kako kroz cijeli turistički sadržaj, tako i kroz proizvode. To turisti žele doživjeti i okusiti. Također, u novom pogonu Lepih Dečki nudi se i turistički sadržaj. Tako turisti mogu vidjeti proizvodni proces, a kroz vodiča ih se educira o cijelom proizvodom procesu i njihov priči, a sve se zaokruži s degustacijom i prodajom piva po promotivnoj cijeni iz vlastitog “podruma”.

To je taj sadržaj koji nam nedostaje. To je taj sadržaj, samo jedan u nizu koji moraju biti povezani, koji će produžiti turističku sezonu i kroz zaokruženu priču biti motiv dolaska. To je ta vrijednost za novac u destinaciji, gdje sama cijena ne igra ulogu. Naravno, uvijek možemo i dalje gledati samo sebe, kratkoročni profit, pričati o suncu i moru, sve uvoziti – no onda nemojmo kukati na slabu potrošnju i kratku sezonu ili loše goste. Gosti će platiti uslugu ili proizvod, ali samo ako on ispunjava vrijednost za novac, a ne a priori visokom cijenom, pod prizmom ljeta i odličnog pogleda na more tj. lokacije, koji je lošije kvalitete.

Svakako se ova priča uklapa u novu razvoju priču Međimurja, koje daje više. Sada je potrebno posložiti što više ovakvih proizvoda i suradnja, kako bi dobili jedan zaokružen turistički proizvod, segmentiran na više niša. Destinacija je puno više od smještaja ili pojedinačnih uspješnih turističkih priča. Destinacija smo svi mi u jednom širem prostoru. Svi su u to lancu važni, koliko god “mali” bili. I nemojmo zaboraviti kako motiv dolaska nije smještaj, nego destinacija. I zato je sinergije ključna.

Što raditi tri dana u destinaciji? – je pitanje na koji moramo dati odgovor. Koje priče možemo ispričati? Koje sadržaje nudimo i za koji profil turista? Zašto bi nas uopće netko posjetio?

Ovo je klasičan primjer kako se treba razvijati turizam. Sinergija, suradnja, win win za sve, kvalitetna i autentična ponuda = motiv dolaska. Kao što sam naveo gore, ovo je samo jedan dio sadržaja, kojem trebamo nadodati razne druge slične priče kako bi imati zaokruženu turističku priču i ponudu.

Lepi Dečki sa svojom turističkom ponudom svakako su odličan sadržaj za ispuniti barem 3 sata svojom odličnom pričom, a Terme su još jednom dokazali kako su predvodnici turizma u Međimurju.

Foto: Pivovara Međimurski Lepi Dečki

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN