Odlična suradnja TZGZ i TZZŽ na destinacijskoj kampanji – Around Zagreb

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije zajedno su kreirale posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“....

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije zajedno su kreirale posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“.

To je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

Logično, pametno i mogu reći napokon jer je ovo win-win za sve. Kako za TZG Zagreba, tako i TZZZ, a ponajviše za turiste i posjetitelje, kako domaće tako i strane. Do sada se Zagrebački zeleni prsten nikako nije uspio pozicionirati prema tržištu Zagreba, što je logična poveznica, a tako niti Zagreb nije uviđao potencijal kvalitetne ponude u svojoj okolici, samo 30 minuta od centra Zagreba. Osim bolje kvalitete života građana Zagreba, u domeni dnevnih ili vikend posjetitelja, svi turisti koji dolaze u Zagreb imali bi također odličnu raznolikiju i kvalitetniju ponudu. Turizam ne poznaje granice, te ovim, iskreno se nadam prvom zajedničkom suradnjom i nadopunjavanjem, na dobitku su apsolutno svi.

Kampanja TZGZ i TZZŽ „Blizu grada, blizu srca“ kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. U tom smislu će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine, podsjećajući ljubitelje putovanja koliko je turistička ponuda Zagreba i zagrebačke okolice raznolika, kvalitetna i atraktivna.

Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske kampanje TZZŽ i TZGZ. Za razliku od naših dosadašnjih aktivnosti u kojima TZGZ ciljano promovira određeni turistički proizvod (Festival svjetla Zagreb, zdravstveni turizam, ljetna događanja u Zagrebu, itd.), kampanja „Blizu grada, blizu srca“ / „Around Zagreb“ je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Ideju o zajedničkoj promociji, o kojoj smo već neko vrijeme pregovarali s kolegama iz TZZŽ, uspješno smo realizirali s dolaskom gospođe Alilović i drago mi je da sada partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije, Slovenije, BIH, a, naravno, i u drugim dijelovima Hrvatske” izjavila je direktorica TZGZ, dr.sc. Martina Bienenfeld.

Za potrebu kampanje napravljena je nova destinacijska web stranica www.aroundzagreb.hr, a koja daje konkretne informacije o ponudi, sadržaju i atrakcijama, popis restorana, kalendara manifestacija te prijedloge kako provesti tri dana u Zagrebu i okolici.

Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo, a koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom „Blizu grada, blizu srca“. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom,  slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb. “ poručila je direktorica TZZŽ, gđa Ivana Alilović.

Tu svakako ovim putem moram posebno istaknuti proaktivnost TZZŽ koja se novim smjerom i energijom počela proaktivno probijati na tržište te je u ovo izvanredno vrijeme za turizam, usprkos svim nedostacima i izazovima, najviše iskočila od svih TZ-a u Hrvatskoj.

Za kraj, nadam se kako je ovo samo početak zajedničke suradnje između TZGZ i TZZZ, jer opet naglašavam, ovo je win win situacija za sve.

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN