Kako bi smanjio bacanje hrane u hotelima i istovremeno doprinio manjem ugljičnom otisku, hotelski brend TUI Blue analizira ostatke hrane uz pomoć umjetne inteligencije (AI).
Ono što je prvotno započelo kao pilot projekt, postupno će se ove godine proširiti na ostale TUI Blue hotele.
Uskoro i u Hrvatskoj
Ovaj brend ima cilj uvijek kupovati hranu lokalno i u skladu s potražnjom, ali nova se metoda m...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium