"Petak, kakav bi trebao biti"
Koje odlično pozicioniranje i copy!
Petak je dan kada se svi pitamo: “Gdje ćemo za vikend?” Ako ste u Zagrebu ili bilo kojem drugom dijelu Hrvatske, Istra gotovo uvijek iskače kao prvi ili barem jedan od najužih izbora.
To nije slučajno. To je rezultat dugoročnog, strateškog pozicioniranja i sustavne izgradnje brenda.
Istra preko 10 godina mudro slaže svoj imidž destinacije koja živi i diše cijele godine. Kroz niz pažljivo osmišljenih događanja i manifestacija, regija je postala sinonim za kvalitetu, autentičnost i vrhunski hedonizam.
Dani x u Istri
Manifestacije poput Dana tartufa, terana, jadranskih lignji, vinskih podruma, otvorenih vrata agroturizama, istarskih šparoga, ekstenzije wine&walk koncepta... Dani X u Istri kroz kontinuirano podizanje kvalitete manifestacija iz godine u godinu. Btw mnoga događanja su isključivo direktni motivi dolaska.
Motivi koji su jaki i privlače tisuće gostiju u pred i posezonu. Neki bi rekli - pravu turističku sezonu.
Zato je ove godine u posezoni ( mjeseci studeni, listopad i rujan ) u Istarskoj županiji ostvareno skoro 90.000 noćenja. Kvaliteta, hedonizam, istarski način života samo su neki od pojmova za Istru.
Istra – prva asocijacija za vikend putovanje
Istra je uspješno implementirala model marketinškog pozicioniranja gdje se destinacija povezuje s ključnim pojmovima: hedonizam, autentičnost i kvaliteta. Ove asocijacije nisu samo riječi – one su rezultat pažljivo vođenog procesa, pri čemu svaka kampanja, svako događanje i svaki segment komunikacije rade na učvršćivanju brenda.
“Petak, kakav bi trebao biti” savršeno oslikava rezultat ovog procesa – Istra nije samo destinacija, već brend koji gostima nudi priču, doživljaj i kvalitetu u svakoj sezoni.
Slogan nije samo odličan marketinški copy, već utjelovljenje pozicije Istre na tržištu – prva ili među pravim asocijacijama u mislima svih koji planiraju vikend putovanje.