Započelo je akreditiranje za poslovne dane 11. međunarodnog sajma turizma PLACE2GO, koji će se održati od 18. do 20. siječnja 2024. u Areni Zagreb.
Poslovni posjetitelji tijekom prva dva dana sajma moći će predstaviti svoje poslovanje, dogovarati poslovne sastanke te prisustvovati panelima poslovnog programa, koji i ove godine obuhvaća aktualnosti u turizmu kao što su Hrvatska turistička kartica, dog friendly hoteli, hoteli prilagođeni osobama s invaliditetom te sportski turizam.
„Očekujemo vašu prisutnost kako bismo zajedno oblikovali budućnost turizma i bili spremni na novu turističku sezonu. Ovo je sjajna prilika za upoznavanje drugih kolega koji obavljaju turističke djelatnosti, ali i prigoda za održavanje poslovnih sastanaka“, rekla je Damjana Domanovac, direktorica sajma PLACE2GO.
Ulaz na sajam je besplatan, ali je za isti potrebna akreditacija putem istoimene PLACE2GO aplikacije dostupne na Apple Store i Trgovina Play. U sklopu aplikacije, osim koda za ulaz na sajam, moguće je dobiti sve informacije o programu, kao i ugovarati poslovne sastanke.
Drugačiji turisti kao budućnost?
U novom izdanju B2B segment programa uključuje stručna predavanja i panele, što je ujedno i odlična prilika za umrežavanje svih tvrtki koje direktno i indirektno obavljaju turističke djelatnosti. Prvog dana u sklopu panela raspravljat će se o: Hrvatskoj kao destinaciji izvrsnosti, spremnosti za luksuzni turizam i privlačenje sve zahtjevnijih gostiju, zapošljavanju u turizmu, Hrvatskoj turističkoj kartici, nedostatku turističkog kadra s kojim se susreću sve mediteranske turističke destinacije i apartmanizaciji hrvatske obale.
Drugog dana PLACE2GO sajma otvorit će se atraktivne teme kao što su: zelena putovanja, putovanje s kućnim ljubimcima, pristupačni turizam. Također, Vlado Šestan govorit će o safarijima, a o motorističkim putovanjima televizijski voditelj Aleksandar Stanković. Hrvoje Jurić upoznat će nas sa svim trikovima dobre fotografije.
Prvi put u sklopu sajma održat će se Travel Market uz sudjelovanje najvećih hrvatskih turističkih agencija Globtour Event, Mondo travel, Palma travel i Obzor putovanja, kao i agencije specijalizirane za krstarenja Allegra i brodarske tvrtke MSC, gdje će posjetitelji uz prigodne popuste moći uplatiti svoje sljedeće putovanje.
Osim toga, 17 hrvatskih nacionalnih parkova i parkova prirode zajedno će se predstaviti na jedinstvenom štandu, a poseban naglasak bit će na mogućnostima i ponudi domaćeg turizma uz Hrvatsku turističku karticu. Također, predstavit će se i Turkish Airlines kao dugogodišnji generalni sponzor sajma.