TZ Rogoznica – Plava krava našeg turizma

Uz iznimno povećanje broja noćenja od 25% u prvih 9 mjeseci ove godine ( 675.023 noćenja ) , proglašenje Marine Frapa najboljom na Jadranu u Rogoznici se mogu pohvaliti i biti ponosni na najbolju promotivnu akciju ne samo ove godine, nego i u povijesti našeg turizma koja sasvim sigurno zaslužuje ići u anale našeg turizma. Zato im ovim putem dodjeljujem titulu Plave krave našeg turizma.

Da, Plave krave, no krenimo redom…

Genijalna i fenomenalan kampanja mobilnog turističkog ureda koji ide prema gostima, a ne gosti prema njemu je svakako ideja na anale. Mobilni Visitor Centar je inovativan projekt Turističke zajednice općine Rogoznica kojim se informacijama pokrivaju raspršena mjesta ove naše dalmatinske općine poznate po obiteljskom turizmu. Ured TZ-a na kotačima je ljetos tako pružao informacije gostima i njihovim domaćinima od Kanice do Zečeva i bio na raspolaganju svima i to baš u njihovom malom mistu.

rogoznicaretrokombi

Informacije su gostima dolazile šarmantnim retro kombijem tamo gdje su se u tom trenutku nalazili; na plažu, šetnicu ili feštu – gdje su gosti tu je i TZ Rogoznica. Ovakav iskorak prema gostima, iznajmljivačima i lokalnoj zajednici podigao je kvalitetu rogozničkog turizma, a u neposrednoj komunikaciji se došlo do vrijednih smjernica za napredak i razvoj turističke ponude mjesta, kao i veliki medijski besplatni PR te tisuće slika na društvenim mrežama. „Projekt Mobilnog Visitor Centra se već u prvoj godini pokazao kao opravdano marketinško ulaganje i zbog svoje jedinstvenosti kao pravo osvježenje u turističkoj ponudi. Mobilni Visitor Centar uz sve aktivnosti cjelokupne lokalne zajednice općine Rogoznica postaje bitan kotačić izgradnje branda Rogoznice kao idealne destinacije za obiteljski odmor.

Iz izjave g.Mladinića važno je istaknuti riječ marketinško ulaganje, jer marketing nikada nije trošak, nego investicija tj. ulaganje. Također, u današnjem poslovanju i dnevnom ritmu potrošači su kao nikad prije izloženi razno raznim kampanjama i porukama, gdje god se okrete postoji neka komunikacija. Kako kažu istraživanja tržišta, prosječan potrošač izložen je oko 20.000 reklamnih poruka dnevno. Zato je nikad teže dobiti pažnju ciljne skupine, a rješenje problema je upravo u kreativnosti, inovativnosti i kako biti drugačiji.

TZ Rogoznice je bila hrabra, svjesna da moraju biti drugačiji i inovativni kako bi privukli pažnju, a rezultat Mobilnog Visitor Centra ne da je pun pogodak, nego je primjer za udžbenike, kako za trenutne turističke djelatnike tako i za buduće.

rogoznica3

Kako je poznati marketing guru Seth Godin rekao:

Zamislite da se vozite predivnim krajolicima i uživate u prirodi. Odjednom na livadi ugledate kravu. Živeći u gradu nemate često priliku vidjeti kravu, pa se podrazumijeva da ćete ju primjetiti. I dok se zelenilo ispred vaših očiju izmjenjuje, još ćete možda katkad ponovo baciti pogled na koju kravu što pase na livadi. Sad ste se već navikli. Ali, što da u jednom stadu ugledate kravu koja je – plave boje?

Istu stvar doživljavamo svaki dan rutinskim odlaskom u kupovinu. Tisuće šarenih artikala vrišti bojama i promotivnim porukama ne bi li privuklo našu pozornost i uspjelo završiti u našim rukama. Što napraviti kako biste privukli nečiju pažnju? Stvar je jednostavna: morate biti posebni, drugačiji, osobiti. Morate imati ono što drugi nemaju. Morate znati nadahnuti, a to ćete moći samo ukoliko ste i sami nadahnuti. Nešto što je osobito zaslužuje da se o tome govori, da bude zamijećeno. To je nešto izvanredno. Novo. Zanimljivo. To je plava krava. Dosadno je pak nevidljivo. Dosadno je smeđa krava

Turistička zajednica Rogoznice definitivno ove turističke sezone zaslužuje titulu plave krave našeg turizma. Genijalna i fenomenalna kampanja. Čestitati im možete jednim lajkom na njihovu FB stranicu , to je najmanje zaslužuju, pa da i Vi budete ambasadori turizma u Rogoznici.

Budite Plava krava, budite kao TZ Rogoznice.

 

POVEZANA VIJEST: Genijalno, fenomenalno, to je priča – Rogoznica dobila turistički ured na kotačima

Vijesti: