Play NZ – nova odlična kampanja Novog Zelanda fokusirana na gaming zajednicu

Izazov: Kako mlađoj populaciji i gaming zajednici promovirati turističku destinaciju te im stvoriti motiv dolaska? Rezultat je logičan i prirodan, zar ne? Kako drugačije nego napraviti igru. Upravo je...

Izazov: Kako mlađoj populaciji i gaming zajednici promovirati turističku destinaciju te im stvoriti motiv dolaska? Rezultat je logičan i prirodan, zar ne? Kako drugačije nego napraviti igru.

Upravo je to napravio Novi Zeland.

Novi Zeland je u novoj kampanji “Play NZ” pozvao je turiste da upoznaju i istraže neke od najvećih atrakcija Novog Zelanda i to na jedan totalno drugačiji način. Kroz pravu igru tj. u stilu prave videoigre.

Nova kampanja ima cilj privući primarno australijsku, ali i svjetsku, masovnu gaming zajednicu u dobi od 25 do 39 godina promovirajući Novi Zeland kao jednu veliku RPG “open world” igru. Budući da Australci sve više vremena provode u zatvorenom prostoru i digitalnom svijetu, korištenje igara porasla je za 75% od ožujka, ističu iz turističkog ureda Novog Zelanda.

Plaz NZ dizajnirana je da angažira rastuću publiku za igranje igara na mreži, a igra prikazuje lokacije na Novom Zelandu s ciljem da je igrači stvarno i posjete. Tu treba naglasit kako su Australija i Novi Zeland već prije dogovorili turistički koridor ili travel bubble, no koji je trenutno van snage zbog loše epidemiološke situacije u Australiji i povećanju broja novooboljelih u Novom Zelandu. No to ne znači da ne treba raditi promociju, i to ovim putem kroz “virtualni” marketinški pristup prema ciljnoj skupini.

Tako je Turistička zajednica Novog Zelanda u suradnji s Twitch-om, najpopularnijom gaming streaming platformu, uspostavila suradnju za promociju za novu kampanju, kao i s jedom od australskih gaming zvijezda Twitcha, Kathleen Belsten AKA Loserfruit, koja ima preko s 1,8 milijuna sljedbenika na platformi i 2,7 milijuna na YouTubeu.

Iako kampanja samo stvara izgled i doživljaj videoigre, ipak se ne radi o pravoj video igru, nego stavlja igrača u pozociju prvog lica na razne turističke atrakcije Novog Zelanda.

Turizam Novog Zelanda želi stvoriti inspiraciju za mlade australske putnike, posebno one usmjerene od 25 do 39 godina, tako da će se, kada se putni koridor opet otvori, poželjeti ponovo razgledati ta virtualna iskustva u stvarnom životu” ističu iz TU Novog Zelanda.

Na web stranici objavljeni su i 360 video materijali za istraživanje Novog Zelanda i atrakcija

Andrew Waddel, generalni menadžer za turizam Novog Zelanda istaknuo je kako su shvatili da raste broj ljudi žude za novim iskustvima, istraživanjem i prije svega osjećajem zabave i avanture.”Ne biste možda pomislili, ali igranje i putovanja idu ruku pod ruku”

Prema istraživajnu Tourism Research Australia ( TRA) podaci govore kako su Australci prošle godine na Novom Zelandu potrošili 3,5 milijardi dolara. Najnovije izvješće konzultanta Ernst & Young Australije procijenilo je da bi otvaranje putnog koridora moglo generirati između 1,8 i 3,7 milijardi dolara novozelandskom gospodarstvu.

Kaže Andy DiLallo, glavni kreativni direktor TBWA \ Sydney i Eleven Sydney izjavili su: „U tradicionalnoj kampanji jedva bismo uspjeli ogrebati površinu svega što mjesto poput Novog Zelanda može ponuditi. Imitiranjem igre bilo je savršeno sredstvo za pokazivanje mnogih aspekata Novog Zelanda. U otvorenom igračkom formatu, nova avantura uvijek je iza ugla”

Više o kampanji i igri Play NZ istražite OVDJE

Povezane vijesti: