Plitvice Holiday Resort prvi s mobilnim wellnessom u Hrvatskoj

U jedinstvenom ambijentu Plitvice Holiday Resorta, smjestio se novi wellness centar, i to prvi mobilni wellness u Hrvatskoj. Novi je to kvalitetni sadržaj i ponuda Resorta, koji je prije...

U jedinstvenom ambijentu Plitvice Holiday Resorta, smjestio se novi wellness centar, i to prvi mobilni wellness u Hrvatskoj.

Novi je to kvalitetni sadržaj i ponuda Resorta, koji je prije par godina oduševio konceptom glamping resorta s kućicama na drvetu. Dobiti termin u kućicama na drvetu je skoro pa nemoguće, zbog odlične popunjenosti.

Wellness je osmišljen u skladu s prirodom i konceptom 4 elementa – zemlja, zrak,voda i vatra, te wellness centar nudi pregršt sadržaja za goste. Wellness ima finsku saunu s pogledom na prirodu, infracrvenu saunu sa slanim zidom (slana soba), jedinstveni tuš doživljaja, relax zonu, vanjsku natkrivenu i grijanu terasu sa hidromasažnim bazenom s cacoon ležaljkom

Wellness se iznajmljuje na minimalno dva sata uz prethodnu rezervaciju na recepciji kao cjelovita jedinica kako bi našim gostima osigurali potpunu privatnost. 

Konceptualno prvi mobilni wellness u RH, zamišljen da gostu omogući potpunu privatnost, mir, opuštanje i uživanje u neposrednom prirodnom okruženju te kao dodatni sadržaj resorta u zimskom periodu te pred i po sezoni. Napravljen u suradnji sa tvrtkom Spa2o design d.o.o. iz Zagreba (izgradnja i opremanje wellnessa) te Abstracto studijom d.o.o. iz Zagreba (arhitektura i dizajn interijera). Namijenjen je prvenstveno gostima resorta kao dodatni sadržaj i ponuda, ali postoji mogućnost iznajmljivanja i za vanjske goste” ističe Damir Stanišić, direktor Plitvice Holiday Resorta te dodaje kako je nakon korištenja wellnessa predviđena je pauza sat vremena kako bi se wellness detaljno očistio, dezinficirao i pripremio za nove goste, jer gostima žele omogućiti potpunu sigurnost i doživljaj ovog jedinstvenog projekta.

Što se tiče sezone, Stanišić ističe kako su iznimno zadovoljni, te kako u kolovozu bilježe čak 7% više gostiju nego 2019.godine, dok su na razini cijele godine na oko 90% spram 2019. godine. “Da svibanj i lipanj nisu bili “rupičasti” danas bi sigurno imali bolje brojke nego 2019. godine. Što se tiče posezone, za sada su najave jako dobre i nastavljamo parirati rezultatima kao prije dvije godine. Trenutno imamo puno upita za team building programe od firmi, a sada ćemo vidjeti hoće li se epidemiološka situacija reflektirati na posezonu” dodaje Stanišić.

Inače, kada pričamo o kontinentalnom turizmu, sezone tek počinje, jer dok je ljeto špica sezone na moru, na kontinentu špica sezone je upravo predsezona i posezona.

Ulaganje i podizanje kvalitete kao imperativ

Ulaganje u kvalitetu se isplati, to nam najbolje govori tržište, jer su kako prošle tako i ove godine, smještaji više kategorije najbolje popunjeni. Također, ovdje se radi o odličnom novom kvalitetnom sadržaju cijelog resorta, a time i podizanje ukupno zadovoljstvo i ponudu na viši nivo. Jer nije sve do smještaja, važan je sadržaj i dodatna ponuda.

/ / / NA PLITVICAMA OTVOREN GLAMPING RESORT S KUĆICAMA NA DRVETU

U nazad dvije godine, znatno smo podigli sadržaj cijelog resorta. Tako smo u uz već spomenuti wellness, napravili boćalište, multifunkcionalne sportske terene, uredili smo kafić i restoran, zone druženja, kozmetički salon, ponudu masaža, stavili smo punionice električnih vozila, u ponudi imamo i e-romobile te e-bike, animaciju imamo cijelu godinu, a ne samo u špici sezone kao prije…tako da gosti stvarno imao široku paletu što raditi u našem resortu, a imamo i odličnu suradnju s drugim partnerima u kontekstu dodatnog sadržaja u destinaciji“, zaključuje Staničić.

Novi odličan sadržaj Plitvice Holiday Resorta je samo nastavak priče ulaganje u podizanje kvalitete cijelog resorta. Prva transformacija iz klasičnog kampa je počela 2014 – 2015 godine kako su napravljene mobilne kućice s kompleksom bazena, 2018 su napravljeni zona jezera s kućicama uz jezero i u krošnjama, te su 2019. kategorizirani kao kamp i turističko naselje s četiri zvjezdice.

Tako danas cijeli kompleks ima diversificiran smještaj, za svakoga po nešto, od indijanskih šatora, mobilnih kućica, bungalova, glampinga, klasičnih hotelskih soba, smještaja u krošnjama, 5 kategorija kamp jedincima ili vrsta parcela po kvaliteti, od standarda, comforta, premium, ekskluziva i vip ekskluziva.

Lijepa priča o transformaciji i podizanju kvalitete iz godine u godinu, a kojoj nije kraj.

Foto: Plitvice Holiday Resort

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN